آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بافق برگزار شد

در مراسمی از خدمات و زحمات حجت الاسلام فدائی قدردانی و حجت الاسلام زارع بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور فرماندهی سپاه الغدیر یزد، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان در سالن قدس آهنشهر بافق برگزار شد.

امام جمعه بافق در ابتدای این مراسم با تشکر از خدمات حجت الاسلام فدایی، به جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: نماینده ولی فقیه به عنوان یک تعدیل کننده و حافظ روحیات انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر گفت: عصاره بسیج و سپاه روحیه انقلابی است، و حفظ این روحیه و هدایت آن در مسیر مستقیم و حراست از آن به عهده نماینده ولی فقیه در سپاه است.

وی تصریح کرد: عامل حیاط روحیات انقلابی داشتن روحیه جهاد و شهادت طلبی است که اگر این روحیه از مجموعه ای گرفته شد، آن مجموعه به عنوان یک مجموعه خنثی و غیر انقلابی تلقی می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و زحمات حجت الاسلام فدائی، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هدف از انقلاب مشخص است و آن ایجاد یک تمدن اسلامی است که ما را به ظهور حضرت ولی عصر(عج) نزدیک کند.

سردار حسین زارع کمالی، با اشاره به تقویت سه عنصر اساسی عقیدتی، نفسانی و عملی برای نزدیک شدن ظهور در خود و دیگران گفت: برای ظهور باید آمادگی کامل و راسخ داشته باشیم، باید توانایی خودمان و دیگران را برای زمینه سازی کنیم.

وی افزود: امروز جنگ شناختی دشمن این است که ما به چنین تمدن اسلامی، به چنین زمینه سازی نرسیم، جنگ شناختی دشمن در عرصه های مختلف است که در حال حاضر بحث حجاب و عفاف می باشد.

سردار زارع کمالی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مسئولان و اتمام حجت رعایت مسئله حجاب برای مردم و مسئولان به عنوان حرام شرعی و حرام سیاسی، گفت: مهم‌ترین هدف دشمن از طراحی نقشه حجاب، اختلال در انسجام و همبستگی جامعه می باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان در پایان با اشاره به وصیت مولی متقیان حضرت علی(ع) در باب آمال و آرزوهای یک مدیر که باید سرلوحه کارها و برنامه هایمان قرار دهد، خاطر نشان کرد: یک مدیر متدین باید پنج عنصر قرب الهی ، هدفمندی، رضایتمندی آحاد مردم، باقیات و الصالحات و در نهایت عاقبت بخیری را سرلوحه امورات خود قرار دهد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام کریم بیکی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان با اشاره به برنامه های اتاق فکر دشمن برای نظام جمهوری اسلامی ایران و تحول جامعه انقلابی، گفت: تلاش دشمن این است که از مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی نظام، برای گسست نسلی در جامعه استفاده کند.

وی افزود: نسل جوان امروز آسیب پذیر است، جوانان ما ضد انقلاب نیستند، ولی دشمن تلاش دارد که این جوانان به گذشته نظام و افراد صالح خود افتخار و اعتماد نکنند.

کریم بیکی خاطر نشان کرد: نسل امروز تفکرش در بستر فضای مجازی و اینترنت قرار گرفته است، پای سخنان و رهنمودهای بزرگان و صالحان نیستند، این همان نقشه اتاق فکر دشمن برای جوان انقلابی ما است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان یزد به طراحی چهار راهبرد اتاق فکر دشمن برای گسست نسلی در جامعه انقلابی ایران اشاره کرد و گفت: ایجاد تردید در مردم درخصوص چرایی تدوام حکومت اسلامی، ایجاد جنبش های اجتماعی با عنوان مبارزه با فساد، استفاده از ظرفیت های گروه های معاند و ضدانقلاب و در نهایت تضعیف جایگاه ولایت فقیه و سپاه از جمله دشمنی های دشمنان نظام می باشد.

در پایان از خدمات و زحمات حجت الاسلام رشید فدائی قدردانی و حجت الاسلام زارع بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق معرفی شد.​​​​​​​