فرماندار بافق در نشست با انجمن های هنری شهرستان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در نشست صمیمی با انجمن های هنری شهرستان بافق، با اشاره به تغییر نگاه به ظرفیت و هنر هنرمندان، گفت: هنرمندان و گروه های هنری نقش عمده ای در ایجاد فضای نشاط و شادی و تغییر روحیه مردم و جامعه دارند.

سید مهدی طلائی مقدم بر انجام کار فرهنگی در خصوص آگاهی بخشی به جامعه در مبارزه با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: وجود بیماری کرونا فرصتی برای هنرنمایی هنرمندان شهرستان بافق شد.

فرماندار بافق افزود: برای موفقیت و تحقق در انجام فعالیت های هنری باید برنامه و نقشه راه داشت، اگر چنین شود بهتر به نتایج ارزشمند میرسیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق، انجمن های هنری را بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و تاکید کرد: بها دادن به انجمن های نمایش شهرستان طی چندین سال اخیر بی سابقه بوده که خود نشان از بها دادن و ارزش گذاری فرماندار شهرستان نسبت به اصحاب هنر دارد.

حسین ارجمند با اشاره به مشکلات انجمن های هنری شهرستان، آموزش را اصلی ترین کار و اقدام برای انجمن های هنری در سطح شهرستان برشمرد و گفت: باید برای ارتقاء سطک کیفیت برنامه های انجمن ها کارگاه های آموزشی برگزار شود.

در ادامه نمایندگان انجمن های هنری و فرهنگی هنری شهرستان بافق ضمن بیان مسائل و مشکلات، پیشنهاداتی برای انجام فعالیت های هنری از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، انتشارات و چاپ کتاب، فضا برای فعالیت انجمن های هنری، برگزاری جلسات به صورت ماهیانه، اعطای مجور آموزشگاه موسیقی و... را بیان کردند که فرماندار بافق برای به نتیجه رسیدن مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر و ادامه راه قول مساعدت و همکاری داد.