به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در بازدید نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق سه پروژه عمرانی و بهداشتی این مرکز درمانی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اعتمادسازی مردم به بیمارستان و فعالیت های درمانی این مرکز گفت: باید در کنار پایه گذاری بخش های جدید به کیفیت درمان هم توجه کرد.

محمدرضا صباغیان نگاه به توسعه آینده بافق را مستلزم آمار و زیرساخت دقیق عنوان کرد و افزود: مسئولان بیمارستان به صورت ماهانه عملکرد خود را به فرمانداری و دفتر نماینده ارسال کنند.

وی با اشاره به حمایت های فرماندار بافق در حوزه بهداشت و درمان و همچنین تقدیر از مساعدت های مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: موارد مورد نیاز بیمارستان از جمله پزشک متخصص، تجهیزات پزشکی و همچنین بخش های جدید را به مسئولان اعلام نمایند.

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به دیدار خود و نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و درمان در خصوص تامین اعتبار بیمارستان 96 تختخوابی گفت: خوشبختانه با پیشرفت بالای 80درصدی این بیمارستان، وزیر بهداشت و درمان در خصوص تامین اعتبار لازم جهت تکمیل و تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی بافق و راه اندازی آن در سال آینده دستور لازم را صادر کرد.

سید مهدی طلائی مقدم خطاب به رئیس و مدیر بیمارستان بافق در خصوص ظرفیت بالای بهداشت و درمان در شهرستان بافق گفت: برای رشد و توسعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان باید پیگیری مجدانه داشت، باید درخواست ها بر اساس توسعه آینده بافق باشد.

وی با اشاره به سند توسعه شهرستان و توسعه صنایع معدنی و ریلی و همچنین مهاجرپذیر شدن این شهرستان در آینده ای نزدیک، تاکید کرد: در سند توسعه از شهرستان بافق به عنوان قطب سلامت استان یاد شده است، لذا باید تمام زیرساختها و ظرفیت های لازم را برای آینده پیش بینی کرد.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) بافق در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان بافق، گفت: راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، تجهیز و راه اندازی اتاق عمل سوم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و نوسازی و تعمیرات اساسی آزمایشگاه با اعتبار ۲5۰ میلیون تومان از این پروژه هاست.

عباسعلی معظمی، افزود: اعتبار این پروژه ها به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و بخش دولتی تامین شده است.

گفتنی است مسئولان ضمن افتتاح پروژه های بیمارستان بافق از مراحل احداث بیمارستان 96 تحتخوابی بافق بازدید و از روند پیشرفت آن و اقدامات صورت گرفته مطلع شدند.