افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق

با حضور معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور سه پروژه ناحیه مقاومت بسیج بافق با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در مراسمی با حضور "سردار همتی" معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور، سردار "زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، فرماندار بافق و مسئولان محلی بهره برداری از دو ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج و حوزه مقاومت بسیج کارگری بافق آغاز شد.

سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری بسیج بافق، گفت: ساختمان اداری ناحیه مقاومت بسیج بافق در دو طبقه و با اعتبار بیش از ۱۰میلیارد تومان ساخته شده که شامل معاونت‌های اداری سپاه شهرستان است.

نصیری بیان کرد: همچنین ساختمان بسیج کارگری به متراژ ۲۰۰متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز افتتاح شد.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در این آیین گفت: ۳۰۰ ناحیه در کشور مشابه ناحیه شهرستان بافق درحال ساخت است که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به ۵۰ درصد رسیده است و سال آینده همگی به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار حسین همتی گفت: اقدام جهادی سپاه در زمینه ساخت و ساز، انسان را به یاد دوران دفاع مقدس می‌اندازد که پروژه‌های حجیم و بزرگ مهندسی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌گرفت و به صورت شبانه‌روزی و ویژه کارها انجام می شد.

همچنین در سفر معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور به شهرستان بافق، کلنگ ساختمان نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج بافق به زمین زده شد که هزینه آن سه میلیارد تومان پیش بینی شده است که قرار است در کمتر از شش ماه آینده احداث و به بهره برداری برسد.