سرپرست فرمانداری بافق:

امروز دشمن می خواهد الگوهای تقلبی را جایگزین الگوهای واقعی کند

سرپرست فرمانداری بافق در اردوی سرگروه های صالحین مدارس شهرستان بافق با تاکید بر اینکه امروز دشمن می خواهد الگوهای تقلبی را جایگزین الگوهای واقعی کند، گفت: وظیفه داریم آرمان‌های امام و اندیشه‌هایی که در رابطه با اعتقادات اسلامی و بنیادهای دینی برای ما ترسیم کردند را به دانش آموزان و نسل جدید منتقل کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ اردوی سرگروه های صالحین مدارس شهرستان بافق با حضور سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق و جمعی از مربیان حلقه های صالحین مدارس شهرستان بافق در روستای گزستان بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق خطاب به سرگروه های صالحین مدارس شهرستان بافق، گفت: شما به عنوان مربیان پرورشی وظیفه دارید در این مقطع زمانی که آسیب‌های اجتماعی و آسیب‌های فرهنگی در کشور ما وجود دارد، نسل جدید را به راه درست هدایت کنید.

ابوالقاسم دهقان با تاکید بر اینکه امروز دشمن می خواهد الگوهای تقلبی را جایگزین الگوهای واقعی کند، افزود : ما وظیفه داریم آرمان‌های امام و اندیشه‌هایی که در رابطه با اعتقادات اسلامی و بنیادهای دینی برای ما ترسیم کردند را به دانش آموزان و نسل جدید منتقل کنیم.

وی با اشاره به جریانات سال گذشته و اثر گذاری آن بر روی روند فرهنگی، رفتاری و اخلاقی جوانان به خصوص قشر دانش‌آموز، تصریح کرد: شما مربیان باید با مطالعه دقیق و بررسی‌های مدبرانه، راهکارهای موثر که وازدگی ایجاد نکند را بیابید، نوع روش‌ها و فرمول‌هایی که ترسیم می شود خیلی حساس است، باید با برنامه‌ریزی حرکت کنیم تا جوانان و دانش آموزان پذیرای مطالب ما باشند.

سرپرست فرمانداری بافق با پرسش این سوال که آیا با تشکیلاتی که داریم آیا در مباحث امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب موفق عمل کردیم؟ تعیین روش و روند رفتاری که موثر باشد را خواستار شد و گفت: الان وقت آن است که با جهاد تبیین علل را بررسی کنید و به نسل جدید منتقل کنید.

دهقان به مشکلات فرهنگی که به صورت گروهی در کشور در حال ترویج است اشاره کرد و یادآور شد: شما به عنوان سرگروه های حلقه های صالحین بسیج در مدارس باید در ابتدای مهر و سال تحصیلی با رفتارهای عملی و تبیینی، با فکر اساسی، با تحمل و تدبیر خاص دانش‌آموزان را از این آسیب هایی که در کشور به وجود آوردند و در حال ترویج آن هستند آشنا کنید و سعی در برطرف کردن این مشکلات باشید.

در ادامه حجت الاسلام زارع، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک دهه ولایت و امامت در سخنانی از جهاد تبیین به عنوان نقشه راه در حلقه های صالحین یاد کرد و گفت: بايد مسیر شناخت برای دانش آموزان هموار شود تا برای انتخاب مسیر با مشکل مواجه نشوند.​​​​​​​​​​​​​​