بازدید سرپرست فرمانداری بافق از موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق با حضور در موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق ضمن دیدار با حجت الاسلام طباطبایی و اعضای این موسسه، از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی این مجموعه آگاه شد.

حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی در این دیدار ضمن بیان سابقه کاروان پیاده امام هشتم(ع) و نحوه شکل گیری این کاروان گفت: اولين كاروان زيارتی پياده در سال 72 گام در مسیر عشق و عاشقی گذاشت و به مدد امام رضا(ع) تا کنون 29 سفر به سفر مشهد مقدس با پای پیاده انجام شده است.

وی گفت: با توجه به اينكه سفر پياده برای اولين بار در كشور صورت می گرفت و برای اكثريت مردم مبهم و نامفهوم بود، اين كاروان سفر اول خود را از شهرستان طبس آغاز نمود.

موسس بیت الرضا بافق یکی از واحدهای موثر و فعال این موسسه فرهنگی را مجموعه نخبه پروری شهید چمران عنوان کرد و افزود: در کنار مجموعه نخبه پروری، کانون فرهنگی هنری عروة الوثقی با هدف ایجاد و گسترش زمينه مشاركت و مباشرت جوانان در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی‌ و همچنین تحقق‌ ارزش ها و اصول‌ سياست‌ فرهنگی‌ جمهوری‌ اسلامی ايران مشغول به فعالیت می باشد.

به گفته حجت الاسلام طباطبایی، موسسه بیت الرضا دارای واحدهای مطالعات و پژوهش، امور ورزشی و تفریحی، واحد سمعی و بصری، مرکز مشاوره و بخش خیریه می باشد که از دهه 80  در سطح شهرستان، استان و ملی فعالیت دارد.