به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "سید مهدی طلایی مقدم" به منظور بررسی مشكلات و رفع كمبودهاي پلي كلينيك تامين اجتماعي بافق با مدیر این مرکز درمانی دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق با قدردانی از خدمات و زحمات پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی بر گسترش خدمات درمانی تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ظرفیت های موجود شهرستان تاکید کرد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: برای تقویت و توسعه خدمات تامین اجتماعی و خدمت رسانی به کارگران و همشهریان بافقی، تمام تلاش خود را جهت مرتفع نمودن مشکلات و کمبودهای پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بکار می گیریم.

مدیر پلی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان بافق در این دیدار با اشاره به وضعیت کادر و واحدهای درمانی ارائه خدمت در این مرکز گفت:  این مرکز با 34 نیروی کادر از جمله چهار پزشک ، یک پزشک متخصص اطفال ، پنج نفر بهیار و پرستار و مابقی در قسمتهای مختلف اداری و مالی ، درمانی و پاراکلینیکی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان و دیگر شهروندان می باشد.

دکتر محمد حیدری با اشاره به کمبودها و مشکلات این مرکز درمانی گفت: عمده مشکل این مرکز نبود پزشکان متخصص و کادر درمان می باشد.

وی کمبود برخی تجهیزات و لوازم درمانی با توجه به تعریف اولیه پلی کلینیک را یادآور شد و خواستار مساعدت و همکاری مجموعه شهرستان و استان در این خصوص شد.

در پایان فرماندار بافق با توجه به اظهارات مدیر پلی کلینیک شهرستان بافق در خصوص به خدمت گرفتن پزشک متخصص گفت: هر پزشک متخصص از سراسر ایران که جهت خدمت در این مرکز درمانی اعلام آمادگی کند علاوه بر مزایای تامین اجتماعی، مجموعه شهرستان مزایای دیگر از جمله تامین مسکن، .... را برای ایشان مهیا می کند.

گفتنی است در پایان سید مهدی طلایی مقدم در خصوص تامین و جذب پزشک متخصص و کادر فنی پلی کلینیک ، چارت سازمانی، اختصاص تجهیزات مورد نیاز درمانگاه، هزینه های درمانگاه و ... قول مساعد و پیگیری تا حصول نتیجه را داد.