بازدید معاون سیاسی فرماندار بافق از نمایشگاه محیط زیست شرکت سنگ آهن

معاون سیاسی فرماندار بافق به همراه مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی از نمایشگاه و جشنواره پیوند صنعت و محیط زیست در بافق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مشاورین شرکت سنگ آهن مرکزی از نمایشگاه و جشنواره پیوند صنعت و محیط زیست در محل پارک تفریحی آهنشهر بازدید کردند.

مدیر HSEE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق با اشاره به برپایی نخستین نمایشگاه و جشنواره پیوند صنعت و محیط زیست در بافق گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه این نمایشگاه و جشنواره در بخش های مختلفی به نمایش گذاشته شده است.

حامد فتاحی بافقی افزود : این نمایشگاه و جشنواره با محوریت محیط زیست و مشارکت سمن های بومی شهرستان در یازده غرفه با موضوعات صنایع دستی، نقاشی روی حصیر، معرفی گیاهان دارویی بومی محیط زیست شهرستان، تولد دوباره کتاب، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده و غرفه های کودک و طبیعت و آتلیه حیات وحش برپا شده است.​​​​​​​