امام جمعه بافق تاکید کرد:

بدون جمعیت جوان، اقتدار ایران رخ نخواهد داد

امام جمعه بافق در نشست  تبیین طرح عملیاتی فتحان و در راستای ترویج فرزندآوری گفت: باید مردم ما به این باور برسند که اگر ما اقتدار ایران را میخواهیم بدون نفرات اقتدار رخ نخواهد داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، این نشست  با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جانشین قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان، حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه، ابوالقاسم دهقان فرماندار، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جمعی از فعالین حوزه جمعیت و خانواده در سالن سینما قدس آهن شهر برگزار شد.

امام جمعه بافق گفت: امروز یکی از عوامل مهم کاهش جمعیت تضعیف باور به رازقیت خدای متعال است که لازم است در این زمینه کارهای جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی یادآور شد: اگر‌ ما می خواهیم در مقابل دشمن بایستیم و قد علم کنیم با وجود نیروی انسانی این امر امکان پذیر خواهد بود پی در تبیین طرح فاتح  همکاری همه جانبه داشته باشیم.

وی به ایجاد انگیزه برای فرزندآوری در بین مردم تاکید کرد و افزود: سعی کنید انگیزه هایی مطرح شود که عملیاتی و اجرا شود.

امام جمعه برگزاری امثال این جلسات را مهم ارزیابی کرد و گفت: چنین جلساتی خوب است، برگزار کنید و حرف مردم را بشنوید و ‌موانعی را که سر راه فرزندآوری هست شناسایی و مرتفع کنید.

در ادامه این نشست در رابطه با مسائل و چگونگی اجرای طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) بحث و تبادل نظر شد.