رئیس شورای شهرستان بافق:

بورسی شدن سهام شرکت سنگ آهن مرکزی برای شهرستان اهمیت دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سی وسومین نشست مجمع هم اندیشی شهرستان بافق با حضور صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولین و فعالین با موضوع برسی آثار و تبعات واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در بازار بورس و فرابورس و بررسی روند ایجاد پهنه ریلی و احداث کارخانجات جوارریلی شهرستان درسالن آیت الله شیخ محمد تقی فرمانداری شهرستان برگزارشد.

محمد رنجبر رئیس شورای شهرستان بافق در این نشست گفت: یکی از موضوعاتی که امروز برای شهرستان دارای اهمیت است بورسی شدن سهام شرکت سنگ آهن است که حتما باید بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و کسانی که در این زمینه تخصص دارند نظر بدهند تا نتیجه خوبی از این مقوله بگیرم و اتفاقی رخ ندهد که پرسنل و شهرستان متضرر شوند.

وی افزود: زمانی که در سال ۹۳ قرار بود سهام شرکت سنگ آهن واگذار شود که دغدغه پرسنل هم بود به عنوان خادم مردم در شورای شهرو شهرستان این دغدغه را داشتیم که اگر سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به صندوق واگذار شود منجر به تنظیم صورتجلسه و تعهداتی که مسئولین صندوق دادند شد که بعضا با گذشت چندین ماه دو تن از اصلی ترین اعضای صندوق بازنشستگی که نسبت به تعهدی که در صورتجلسه امضا کردند اظهار داشتند که اصلا ما امضا نکردیم که نهایتا با حضور امام جمعه و فرماندار وقت و شهادتی که دادند که امضای خود آقایان شهبازی و دریه است پذیرفته شد.

رئیس شورای شهرستان بافق تصریح کرد: اگر بخواهیم این سهام در بورس عرضه شود این چیزی که امروز دغدغه برای پرسنل و شهر است این است که تعهداتی که به سبب محرومیت شهرستان داده شده است شرایط آن چگونه می شود؟ باید شرایط طوری رقم بخورد که به سبب محرومیت هایی که برای شهرستان بوده به شکلی باشد که لازم الاجرا و پشتوانه قانونی و حقوقی برای آن در نظر گرفته شود.

رنجبر عنوان داشت: مصوباتی که در مجمع هم اندیشی و کمیسیون توسعه و عمران شهرستان صورت می گیرد ۱۰ درصد کار است و ۹۰ درصد آن پیگیری مسئول مربوطه است که به جد پیگیری کند تا به سرانجام برسد.