تاکید بر قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی در دیدار اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان بافق با فرماندار شهرستان

به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اعضای هیئت نظارت و دفتر شورای نگهبان بافق با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ «ابوالقاسم دهقان» فرماندار شهرستان بافق در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در شهرستان برگزار کنیم، گفت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است که موظف هستیم این وظیفه قانونی و شرعی را قبل؛ حین و پس از رای گیری به نحو احسنت انجام دهیم.

»احمد برزگری» مسئول دفتر شورای نگهبان و رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بافق ضمن بیان اهداف و وظایف شورای نگهبان، با تاکید بر هم افزایی و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری با هیات نظارت و شورای نگهبان در شهرستان بافق گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری، شاهد برگزاری انتخاباتی درکمال آرامش و سلامت، رعایت قانون و با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

گفتنی است در این دیدار در نگاهی به انتخابات گذشته، ارزیابی آمار صندوق ها و شعب های اخذ رای و آسیب شناسی انتخابات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.​​​​​​​