با حضور امروز صبح فرماندار و شهردار بافق در شرکت توزیع برق استان یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آرش نواب مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد در آیین امضا تفاهم نامه همکاری با فرماندار و شهردار بافق برای اجرای مشارکتی طرح بهسازی روشنایی دو بلوار اصلی این شهرستان ، گفت : طرح بهبود روشنایی حد فاصل بلوار وحشی بافقی تا میدان شهدا  و حد فاصل میدان معلم تا میدان فاطمیه بلوار انقلاب در برنامه بهسازی قرار می گیرد.

این مسئول اظهار کرد : مسیر 2000 متری شبکه روشنایی این دو معبر شریانی بافق با بهره گیری از 150 دستگاه چراغ ال ای دی جایگزین چراغ های 250 وات بخار سدیم آن می شود.

وی به  برآورد هزینه اجرای پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 700 میلیون  ریال اشاره داشت و گفت : تعیین مشخصات فنی، نوع روشنایی،  نحوه اجرا  و تهیه دستورکار طرح از سوی شرکت توزیع برق استان انجام  شده و بزودی با مشارکت طرفین قراداد به مرحله اجرا خواهد رسید.

نواب با بیان اینکه در اجرای این طرح، زیبایی ظاهری لحاظ شده است، اظهار داشت : بهره گیری از چراغ های فوق کم مصرف، توجه ویژه به موضوع تلفات و یکنواختی نور در شب مد نظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد کاهش تصادفات شبانه در مسیرهای  پرتردد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بهینه سازی و تامین روشنایی مطلوب معابر برای افزایش امنیت مردم در دستورکار شرکت توزیع نیروی برق قرار دارد.