جلسه بررسی وضعیت اجرایی پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، این نشست به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور فرماندار شهرستان بافق و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی و حضور پیمانکار بیمارستان ظهر امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در استانداری برگزار گردید.

 محمدجواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست بیان کرد: تصمیمات لازم برای تسریع در فرایند اجرای طرح و تأمین سایر منابع مورد نیاز اتخاذ شد و امیدواریم تا شش ماهه اول امسال شاهد اتمام عملیات عمرانی این طرح باشیم.

فرماندار بافق به عنایت ویژه استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بافق و اعضای شورای شهر و شهرستان بافق اشاره و تاکید کرد: همه مسئولین استانی و شهرستانی دغدغه بهره برداری سریع از بیمارستان را دارند.

وی انتقال و تخلیه بخشی از مصالح اساسی و تجهیزات بیمارستان را از اصفهان و یزد به بافق را اعلام و این اقدام را از سوی دکتر هاشمی و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی را ستودنی دانست و تداوم سایر اقلام و تجهیزات را در کمترین زمان ممکن خواستار شد.

ابوالقاسم دهقان با تشکر و قدردانی از دکتر فاطمی استاندار یزد برای تامین منابع مالی و دستور قاطع ایشان در تسریع عملیات عمرانی و تجهیزاتی و سایر اقلام مورد نیاز برای راه اندازی بیمارستان، تاکید کرد: اتمام پروژه ۹۶ تختخوابی فقط و فقط در گرو همت و تلاش شبانه روزی پیمانکار است ولاغیر.

فرماندار بافق افزود: مهندس حسینی پیمانکاری که قریب به ۷ سال در بافق فعالیت دارد باید برای جلب رضای خداوند و رضایت مردم ،بیمارستان را تکمیل و‌تحویل داده و دعای مردم متدین و قدرشناس بافق را بدرقه راه خود نماید. در حال حاضر هیچ بهانه ای برای کندی کار وجود ندارد.

گفتنی است ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد برای دومین مرتبه در سال جاری، سه شنبه ۲۱ فروردین به منظور رصد تعهدات پیمانکار و تسریع در روند اجرایی پروژه مجدد در محل بیمارستان حضور خواهند یافت و اقدامات پیمانکار را با توجه به تصمیمات جلسه امروز بررسی خواهد کرد.