جلسه هماهنگی ستاد اربعین در بافق

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اربعین بر ارائه خدمات حداکثری به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست ستاد اربعین شهرستان بافق با هدف برنامه ریزی پیاده روی اربعین 1402 به ریاست معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق، مسئولان اجرائی و موکب داران بافقی در فرمانداری بافق برگزار شد.

«سید محمد باقی زاده» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده موکب داران بافقی در اربعین سال گذشته، هدف از تشکیل این جلسه را بهره مندی از تجربیات برگزاری مراسم پیاده روی زائرین اربعین حسینی در سنوات گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم اربعین و رفع مشکلات گذشته ذکر کرد و بر ارائه خدمات حداکثری به زائران تاکید کرد.

در ادامه مسئولان موکب های شهرستان بافق در نجف و کربلا ضمن بیان گزارشی از اقدامات و خدمات رسانی به زائران اربعین سال گذشته، به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات در حوزه اجرائی و کمبود لوازم و اقلام مورد نیاز موکب ها در کشور عراق پرداختند.

در این نشست در خصوص تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرائی زائران در بدو ورود به کشور عراق، سرویس ایاب و ذهاب به کربلا و نجف، تامین یخ و آب شیرین مورد نیاز و تامین وسایل سرمایشی بحث و تبادل نظر شد که مسئولان شهرستان برای رفع مشکلات قول پیگیری و مساعدت دادند.

در پایان این نشست از مسئولان موکب های شهرستان بافق که سال گذشته در نجف و کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند، تقدیر و تجلیل شد.