جلسه هم اندیشی کاهش آسیبهای اجتماعی شهرستان بافق

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه هم اندیشی و بررسی علل آسیب های اجتماعی شهرستان با حضور مشاور فرماندار در امو زنان و خانواده و تعدادی از مسئولین شهرستان در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد.

مشاور فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به دغدغه مسئولان به منظور رفع آسیب های اجتماعی، چند نکته را مورد تاکید قرار داد و گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای بومی به دلیل دغدغه بالا می تواند برنامه ریزی منسجم تر و نتیجه بهتری داشته باشد.

مرادی پور افزود: باید برای خدمت بهتر و مفیدتر ریشه اصلی آسیب‌ها را پیدا کنیم، باید از ظرفیت همه فعالان فرهنگی و اجتماعی به ویژه مشاوران آموزش و پرورش استفاده شود.

وی ضمن بیان و تشریح طرح بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس و آموزش والدین برای شناخت بهتر در مواجهه با این آسیب ها افزود : فقدان دانش مدیریت ثروت، بالا بودن میزان مصرف اینترنت در بافق، رها بودن فضای مجازی از جمله مواردی است که به کانون خانواده ها آسیب وارد کرده است.

مرادی در ادامه افزود: توجه به مدارس به ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی نیز در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است و یکی از دغدغه ها باید آموزش والدین باشد. 

در ادامه این نشست حاضرین در جلسه پیرامون این موضوع بحث و تبادل نظر کردند.