امام جمعه بافق در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

حضور مردم در انتخابات مجلس به رضایت از عملکرد دولت و عمل به شعارهایش بستگی دارد

امام جمعه بافق با اشاره به شروع کار و فعالیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات مجلس پیامی دارد و آن رضایت مردم از عملکرد دولت مردمی و عمل به شعارهایش می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ امام جمعه بافق در جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، مسئولان شهرستان و اصحاب رسانه بافق برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک و تشکر از فعالیت های خبرنگاران شهرستان بافق، دولت مردمی بودن را همراه مردم بودن برشمرد و گفت: دولت مردمی یعنی دولت صادق، یعنی هرکاری که برای مردم انجام می‌دهید را به مردم بگویید، کارهایی در اولویت خود و کارهایی که در اولویت نیست را به مردم بگویید.

حجت الاسلام و المسلیمن رضا سعادت فر، با اشاره به اینکه در گذشته نواقص و کمبودهایی داشتیم و الان مردم توقع دارند همه‌ی این مشکلات در اسرع وقت حل شود، تصریح کرد: بی اعتنایی به مردم نکنید، آنچه مردم از این دولت نمی پذیرند، بی اعتنایی کردن است، کاری کنید مردم همراهی دولت را احساس کنند.

وی افزود: در صورتی میزان رضایتمندی مردم از دولت بهتر خواهد شد که دولت به خواست های مردم توجه کند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: در آستانه هفته دولت هستیم و در هفته‌ی دولت ما وظیفه داریم که امید را در جامعه تقویت کنیم، مدیران باید با فعالیت خود با افتتاح پروژه ها و کلنگ زنی طرح های جدید و ما با بیان خدمات شما در مردم امید ایجاد کنیم.

امام جمعه بافق با اشاره به شروع کار و فعالیت انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم به فضل الهی شاهد این باشیم که مردم امسال در انتخابات یک حضور باشکوه‌تری داشته باشند که این حضور مردم در این انتخابات پیامی دارد و آن این است که مردم چه اندازه‌ از عملکرد دولت و عمل به شعارهایش رضایت دارند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از پیام‌های انتخابات اخیر این است که دشمن تلاش می‌کند که دولت را در عمل کردن به شعارهایش بد نام کند که انشاالله به فضل الهی موفق نخواهدبود، مردم با دیدن عملکردهای دولت صادق می دانند دولت وفادار به پیمانش هست،  لذا با این دلگری در انتخابات حضور خواهند یافت. ​​​​​​​