امام جمعه موقت کاشان:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین احتشام امام جمعه موقت کاشان که بنا به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پیدا کرده بود،با بیان اینکه طناب محکم دین خدا دو تار و پود دارد،گفت:  اول باید طاغوت را شناخت و این تفاوت امام راحل(ره) با دیگر علما بود که کفر با طاغوت را شناخت و در برابر همه آنان ایستادگی کرد. اگر انسان کفر با طاغوت نداشته باشد در میدان صفین نیز بیاید به تردید خواهد افتاد و حق را از باطل تشخیص نخواهد داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظلة العالی) فرمودند: (( امروز انقلاب این ملت بزرگ در هیچکدام از پنج قاره جهان و دنیا بدون نام خمینی(ره) شناخته شده نیست.))

احتشام با بیان اینکه اکنون چهل و یک سال است ملت ایران با دعای دو امام انقلاب همیشه با مشت های گره کرده شعار داده اند " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند " تصریح کرد:  اما خواص بی بصیرت علی زمان خود را تنها گذاشتند و حق امام راحل(ره) وشهدا را ادا نکردند.

وی با اشاره به واقعه شهادت حجاج بیت الله الحرام در سال 66 که بیش از 500 نفر زائران کنار خانه خدا در حرم امن الهی توسط آل سعود به شهادت رسیدند،اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از این جریان فرمودند: (( ما اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. )) یعنی صدام که هزار میلیارد تومان از زیر ساخت های کشور ما را در جنگ تحمیلی زایل کرد و 250 هزار شهید از ما گرفت که هنوز 4 هزار و 500 شهید داریم که هیچ نشانی از آنان برای خانوادهایشان نیامده است.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: اولین رئیس جمهور بعد از امام(ره) با آل سعود رابطه خانوادگی برقرار کرد،وی محکوم به دادگاه شد و مفسد اقتصادی را به حج برد تا دهان کجی به دادگاه باشد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که بیش از سال گذشته است،بیان کرد: این خون مقدسی که بر زمین ریخت جامعه پردازی کرد، رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند : (( انقلاب ما در چله اول به آرمانهایش خیانت نکرد و اینک انقلاب ما وارد دومین مرحله خودسازی،جامعه پردازی و تمدن سازی شده است. ))

حجت الاسلام احتشام ادامه داد: خداوند با یک خون بزرگ جامعه پردازی کرد و ما باید بدنبال خودسازی که زمینه تمدن ولایت حضرت مهدی (عج) است را فراهم کنیم.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را سبب خاری و ذلت بیشتر آمریکا و جهان خواران دانست و گفت: با این نسل مومن انقلابی و جوانان متعهد و با استفاده از تجربیات نسل اول و دوم تحت حمایت های رهبری در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب آمریکا و جهان خواران را از این خوارتر و ذلیل تر خواهیم کرد.

امام جمعه موقت کاشان سردار سلیمانی را همواره مطیع امر رهبری دانست و تصریح کرد: تنها اخلاص انسان را به جایگاه نمی رساند، اخلاص بصیرت می خواهد و بصیرت جهاد، هنر سردار سلیمانی این بود که 8 سال جنگ تحمیلی را ضربدر پنج کرد و جنگ های تحمیلی وی چهل ساله شد و مردانه از همه صحنه ها پیروز بیرون آمد.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند: (( ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم مگر آنکه آدم شود )) افزود: ایشان رابطه ایران و آمریکا را رابطه گرگ و میش دانستند و قطع ارتباط کارتر با کشور ما را صحیح ترین کار در طول عمر وی دانست.

این روحانی اظهار کرد: دومین رئیس جمهور بعد از امام تمامی این سخنان را تحت عنوان گفتگوی تمدن زیر پا گذاشت،  وی واژه شهید را برای رئیس جمهور آمریکا به کاربرد تا دل آنان را بدست بیاورند و تحلیل آنان از عاشورا خون در مقابل خون ریخته شده بود.

وی مزد گفتگو با آمریکا را نامیدن امام راحل(ره)، شهیدان، رهبری و ملت ایران به شرورترین انسانها بر روی کره زمین عنوان کرد و بیان داشت: هزینه آن شهادت دومین سپهبد جمهوری اسلامی ( شهید صیاد شیرازی ) در این دوره بود. اما متاسفانه از این اتفاق درس عبرت نگرفته و پس از آن دوره دوباره با زیر پا گذاشتن امام با آمریکا مذاکره کردند و تا آنجا پیش رفتند که برای نوشتن مرگ بر اسرائیل بر روی موشک اعتراض کردند و مزد گفتگوی ما نامیدن " ملت تروریست " از سوی رئیس جمهور آمریکا بود.

احتشامی با بیان اینکه بارها آمریکا سردار مقاومت ما را رصد کرده بود تا وی را به شهادت برساند اما جرأت آن را نداشت،ادامه داد: زیرا در داخل کشور صدای ضعفی و کد اضعاف بیرون نمی رفت و به گفته رهبری دوران بزن و در رو دیگر تمام شده است.

وی افزود: رهبری فرزانه کشور فرمودند: (( آمریکا نمی تواند به ما ضربه بزند و ما به آن سیلی خواهیم زد )) اما آنچه باعث جرأت دشمن شد،در فتنه بنزین 98 از داخل کشور افرادی به آمریکا کد دادند که 80 درصد مردم با نظام مخالف هستند و این سخن را در یک هفته پیش مجدد تکرار کردند اما این کور دلان جمعیت میلیونی ملت ایران را در مراسم تشییع و خاکسپاری وی ندیدند ؟

امام جمعه موقت کاشان شهادت سردار دلها را تنها به دستور ترامپ ندانست بلکه آنان که کد دادند نیز در این جنایت دست داشتند و تصریح کرد: ملت ایران امروز در راهپیمایی 22 بهمن قدم محکم را برداشت،اما برخی بدنبال دو قطبی کردن فضای انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران زیر علم ولایت،در دوم اسفند ماه پای صندوق های رأی خواهد آمد،گفت: همانگونه که قوه قضاییه مورد پذیرش مردم و نقطه امید آنان شد که بدون گرایش سیاسی به وظیفه خود عمل می کند،ما نیاز به مجلسی در تراز قوه قضاییه داریم.

خبر: ن.رادمنش