در آستانه انتخابات دوم اسفند ماه:

به گزارش كميته تبلیغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ شامگاه سه شنبه 29 بهمن ماه، دوره آموزشي يك روزه اعضاي شعب اخذ راي در دو سانس مختلف با حضور معاونین فرماندار، اعضاي هياتهاي اجرايي، بازرسي، نظارت و كليه عوامل اجرايي ثبت نام و اخذ راي انتخابات یازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سالن همایش های آهنشهر بافق برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار بافق در اين دوره آموزشي ، آموزش را به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات معرفي كرد و گفت : در این دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

حسن تفکری کلیه قوانین و مقرارت، بایدها و نبایدهایی که باید اعضاي شعب و نمایندگان فرماندار در نظر بگیرند را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد:عدم جانبداری از کاندیدای خاص، امانت داری و رعایت حق الناس بايد در تمام شرايط لحاظ شود.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در اين دوره آموزشی که برای مجریان انتخابات برگزار می شود کلیه قوانین بصورت دقیق ارائه خواهد شد تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه ای روند انتخابات اجرا شود.

در ادامه كارشناس آموزش ستاد انتخابات استان موضوع و مسائل نحوه راي گيري، نحوه اخذ راي، فرايند ها و مسائل مربوط به روز انتخابات ، تحويل گرفتن و نحوه پلمپ نمودن صندوق هاي راي و ... را براي اعضاي شعب اخذ راي توضيح داد.

گفتني است حدود 1500 نفر در شهرستان بافق برگزار کننده انتخابات دوم اسفند ماه در سال جاري را بر عهده دارند.