سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور به شهرستان بافق

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در سفر به بافق از شعبه تامین اجتماعی و پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در سفر به شهرستان بافق به اتفاق نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مدیران ستادی تامین اجتماعی استان یزد از شعبه تامین اجتماعی و پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق بازدید کرد.

دکتر میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از پلی کلینیک تأمین اجتماعی شهرستان بافق گفت: مجوز جذب پزشکان متخصص و همچنین دندانپزشک مورد نیاز این پلی کلینیک داده می‌شود.

وی افزود: مصوب شد یک دستگاه جهت آزمایشات تخصصی هورمونی برای آزمایشگاه و همچنین یک دستگاه یونیت دندانپزشکی خریداری شود.

موسوی تصریح کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های موجود و ارائه خدمات بیشتر در این مکان، قرار شد مسئولان استانی تلاش کنند هر اندازه پزشک متخصص را بتوانند برای این مجموعه جذب کنند، مجوز استخدام برای جذب پزشکان متخصص و همینطور دندانپزشک مورد نیاز این پلی کلینیک داده می‌شود.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری در مجموعه معدنی هم یکی از موضوعاتی بود که در بازدید از پیت معدنی چغارت مورد توجه قرار گرفت و نظر ما در این زمینه مثبت است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: بررسی‌های فنی، کارشناسی و اقتصادی و توجیه اقتصادی افزایش سرمایه باید انجام و در یک جلسه تخصصی برای این افزایش سرمایه برای توسعه بیشتر و استفاده از ظرفیت بیشتر این موضوع در منطقه، تصمیم نهایی گرفته شود.​​​​​​​