رییس اداره تامین اجتماعی بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق صبح روز چهارشنبه، به مناسبت ۲۵ تیرماه روز تامین اجتماعی با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان با رییس و کارکنان این اداره دیدار و این روز را به ایشان تبریک گفت.

محمد زاده رحمانی پس از بازدید واحد های مختلف از روند انجام کار و پاسخگوئی مناسب و به موقع به ارباب رجوع و افزایش تعداد بیمه شدگان در سالهای اخیر از رئیس و کارکنان شعبه قدردانی نمود.

در ادامه این بازدید رئیس تامین اجتماعی نیز درباره فعالیتها و عملکرد حوزه کاری گزارشی را ارائه کرد و گفت: فعالیت شعبه تامین اجتماعی بافق از سال ۱۳۲۸ آغاز شده است و هم اکنون ۱۴هزار و ۹۶۰ نفر بیمه شده اجباری در بافق وجود دارد.

عباس حاجی حسنی با بیان اینکه روند ثبت و الکترونیکی نمودن پرونده بیمه شدگان در این شعبه آغاز شده است، افزود: در آینده نزدیک بیش از ۲۰ هزار پرونده بیمه شدگان الکترونیکی می شود.

وی تصریح کرد: تنوع در ارائه خدمات بیمه ای، عدم فرسودگی پرونده های کاغذی، جلوگیری از مفقود شدن پرونده ها، تسریع در زمان پاسخگویی، کاهش در اشغال فضای فیزیکی و امکانات بایگانی بهتر و مناسب از جمله مزایای این طرح می باشد.