سرپرست فرمانداری بافق خبر داد:

شهرستان بافق آماده و مهیا برای برگزاری کنکور سراسری 1402

سرپرست فرمانداری بافق از آمادگی شهرستان برای برگزاری کنکور 1402 در فضایی آرام خبر داد.

سرپرست فرمانداری بافق در این نشست ضمن تشکر از تلاش مستمر عوامل و مسئولان جهت فراهم آوردن شرایط مطلوب برای برگزاری کنکور در شهرستان بافق، گفت: پس از بازدیدها و بررسی های انجام شده از محل برگزاری کنکور (دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ) و نیز مسائل امنیتی، نظارتی و رفاهی، شهرستان بافق آماده و مهیا برای برگزاری کنکور 1402 می باشد.

ابوالقاسم دهقان به تشریح فرایند امنیت و آرامش کنکور پرداخت و تاکید کرد: برقراری نظم و آرامش سرلوحه امور قرار گیرد و عوامل اجرایی کنکور نسبت به انجام وظایف محموله تلاش جدی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری بافق، کنکور را مرحله ای برای آغاز رشد و نمو نخبگان و آینده سازان این مرز و بوم برشمرد و گفت: مجموعه فرمانداری، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، اورژانس، دستگاه های خدماتی با مسوولیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان عوامل اجرایی هستند که تلاششان این است تا داوطلبان بتوانند در فضایی آرام و بدون استرس، این آزمون علمی را بگذرانند.

وی در ادامه بیان داشت: ادارات آبفا و برق به عنوان ادارات پشتیبان در این کنکور با اکیپ های جداگانه در کنار برگزار کنندگان هستند.

گفتنی است، آزمون کنکور سراسری 1402 در شهرستان بافق با حضور 580 داوطلب در روزهای چهاردهم و پانزدهم تیر ماه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در ۵ رشته برگزار می شود.