فرماندار بافق : ثبت احوال رکن اصلی و کلیدی در سلامت انتخابات دارد

فرماندار بافق در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان یزد، با تاکید بر نقش والای ثبت احوال در سلامت انتخابات گفت: سازمان ثبت احوال رکن اصلی و کلیدی در سلامت انتخابات دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیرکل ثبت احوال استان یزد در سفر به شهرستان بافق  با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان بافق ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان به شروع فعالیت های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: ثبت احوال به عنوان یکی از اعضای اصلی هیات اجرایی، رکن اصلی و کلیدی در سلامت انتخابات بر عهده دارد.

ابوالقاسم دهقان با تاکید بر نقش والای ثبت احوال در سلامت انتخابات، خاطر نشان کرد: بررسی و تائید هویت و تابعیت داوطلبان در انتخابات و ارائه خدمات شناسنامه ای به هموطنان از شروع تا پایان زمان رای گیری بر دوش ثبت احوال می باشد که وظیفه خطیر و مهمی است.

دهقان مجموعه ثبت احوال شهرستان بافق را مجموعه سالم، صادق و همدل برشمرد و خواستار همکاری در ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر با اعضای هیات اجرایی شد تا شاهد انتخاباتی پرشور و حماسه حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه باشیم.

محمدعلی مکرمی، مدیر کل ثبت احوال استان یزد در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت های شهرستان بافق با مجموعه ثبت احوال، تسریع و دقت در ارائه خدمات و اقدامات را بهترین و شایسته‌ترین فعالیتی دانست که به شهروندان ارائه می شود.

در این نشست، فرماندار بافق پیشنهاد معرفی مشاهیر بافق با ایجاد مجموعه ای مجزا در موزه فرهنگ و هنر را خواستار شد که این پیشنهاد مورد پذیرش مدیر کل ثبت احوال استان قرار گرفته و مقرر شد تمام اطلاعات شناسنامه ای مشاهیر بافق در اختیار فرمانداری قرار گرفته و هماهنگی جهت جانمایی در موزه فرهنگ و هنر بافق توسط روابط عمومی فرمانداری معمول گردد.