به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "امیرسعید مصباح" مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد با حضور در دفتر فرماندار بافق با "سید مهدی طلائی مقدم" دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان یزد در این دیدار با اشاره به کارگاه گوهرتراشی سنگ های قیمتی ونیمه قیمتی در اوایل سال 1400 گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال آماده افتتاح و بهره برداری می باشد.

امیرسعید مصباح، همچنین از راه اندازی مرکز جوارکارگاهی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت سنگ آهن مرکزی درخصوص آموزش شاغلان و نیروهای مورد نیاز سنگ آهن در هفته های آتی خبر داد.

وی آموزش بانوان شهرستان در زمینه کارآفرینی، شناسایی و تربیت حداقل چند کارآفرین موفق در چندسال آینده را از دیگر برنامه های مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بافق خواند.

فرماندار بافق آموزش فنی و حرفه ای را یک ضرورت اشتغال پایدار برشمرد و گفت: مهارت و فناوری یكی از عامل های اصلی رشد و توسعه ی اقتصادی پایدار در شهرستان به شمار می رود.

سید مهدی طلائی مقدم با بیان گسترش آموزش ها و مهارت های فنی و حرفه ای یادآور شد: امروزه نیاز شهرستان بافق به افراد كارآفرین با اولویت صنایع جوار معدنی و فولادی از اهمیت فراوانی برخوردار است.