در شورای اداری شهرستان بافق مطرح شد:

مدیران ادارات بافق در سال 1402 باید با برنامه و به‌ صورت اثربخش فعالیت کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق به ریاست سرپرست فرمانداری بافق و با حضور معاونین فرماندار، اعضایشورای تامین و سایر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن آیت اله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در آخرین نشست شورای اداری سال 1401 ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات دستگاه های اجرایی بویژه فرماندار سابق شهرستان، گفت: امیدواریم در سال با همراهی و همدلی همه‌ی شما مدیران بتوانیم حرکت‌های خوب، ماندگار و موثری را برداریم و رضایت مردم را جلب کنیم.

ابوالقاسم دهقان گفت: سال هزار و چهارصد و دو کاملا برای همه‌ی ما متفاوت خواهد بود، مدیران هر دستگاهی باید خود اتکا و اثربخش باشد، باید برنامه‌ی مشخص  و نوآورانه داشته باشند و با استفاده از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های سایر ادارات ، فکر و ایده نوآورانه را به سرانجام برسانند.

وی خاطر نشان کرد: ما نباید نگاه مان به خود شهرستان بافق داشته باشیم، باید نگاه منطقه‌ای، نگاه ملی و فراملی باشد و این همان چیزی است که هم مدیران و هم مردم بافق از آن غفلت کرده اند، ما دنبال منافع هستیم که به شهر وارد کنیم.

دهقان با اشاره به اینکه این شهرستان منافعی برای کشور دارد، افزود: کارگران، کارمندان و مردم این شهرستان که در گوشه و کنار این منطقه کار می‌کنند منافع کارشان در سطح کشور دیده می‌شود، فقط کافی است چند روز فعالیت مجموعه‌های شهر ما به دلایلی مختل شود، مشاهده می کنید که بخشی از فعالیت کشور دچار اختلال خواهد شد و این را مسئولان کشور می‌دانند که این شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همه‌ی ما باید به این موضوع افتخار کنیم.

سرپرست فرمانداری بافق خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان یادآور شد: مدیران ما در این شهرستان بر اساس دو پارامتر در سال هزار و چهارصد و دو ادامه کار خواهند داد، یا جابه‌جا خواهند شد یا به دلایل قانونی از خدمتشون محروم خواهیم شد.

وی افزود: مدیرانی که به دلایل قانونی از خدماتشان محروم می شویم بسته به نوع تخصص و تعهدی که دارند در فضای دیگری از آنها استفاده خواهیم کرد، اما مدیرانی که به دلایلی جابه‌جایشان خارج از قوانین هست و مربوط به فعالیت‌های کاری و عملکردی خودشان هست و دلیل آن مطالبه‌ی مردم از عملکرد ضعیف مدیران خواهد بود.

مقام عالی دولت در شهرستان بافق خطاب به مسئولان تذکراتی داد و گفت: مدیران باید در حوزه اداری پاسخگوی تلفن‌ها باشند، مکاتباتی که انجام می شود باید به موقع جواب داده شود و با فرماندار ارتباط مستقیم برقرار کنند.

وی به برقراری ارتباط و تعامل مدیران با رسانه و مطبوعات تاکید کرد و یادآور شد: آقای عبداللهی به عنوان خبرنگار صدا و سیما در بافق، جزء خبرنگاری است که به عنوان یک برند فرهنگی و شناخته شده در سطح استان است، لذا مدیران ارتباط داشته باشند، اطلاعات جامع موارد خبری مناسب و موضوعاتی که مورد استقبال مردم و مورد استقبال استان قرار می‌گیرد در اختیار تیم خبری قرار دهید.

ابوالقاسم دهقان در ادامه به آمادگی دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه ها آمادگی لازم برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی به شهرستان را داشته باشند، برای معرفی ظرفیت های شهرستان برنامه های فرهنگی و اثرگذار تدارک ببینید.

وی با اشاره سند تحولی یزد نوین و تدوین سند آمایش شهرستان گفت: مدیران باید برای سال جدید برنامه داشته باشند و اینکه چه اقداماتی و چه کارهایی قرار است در سال 1402 به اتمام برسانند.

سرپرست فرمانداری بافق در پایان از زحمات و خدمات مدیران دستگاه های اجرایی، امنیتی، نظامی و خدماتی بویژه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان در سال 1401 تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست مدیران ادارات شهرستان بافق به برخی فعالیت ها، اقدامات و مشکلات حوزه کاری خود اشاره کردند.