فرماندار بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافقِ؛ محمد زاده رحمانی روز دوشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات با هییت نظارت با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط از جمله ضرورت های انتخابات است اظهار داشت: مطابق ماده ۶۵ قانون انتخابات برخی اقدامات در فعالیت‌های تبلیغاتی توسط نامزدها، احزاب و گروه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و با متخلفان برابر قانونی برخورد می‌شود.

رییس هییت اجرایی انتخابات شهرستان تصریح کرد: هرگونه تخریب، هتک حرمت و حیثیت نهادها، افراد و یا نامزدها از سوی نامزدان انتخابات و طرفداران آن‌ها از مصادیق جرم و خلاف قانون است.

وی با اشاره به ممنوع بودن دیوارنویسی از سوی نامزدها با توجه به نزدیک بودن عید نوروز گفت: نامزدها انتخاباتی و هواداران آنها به موقعیت بافق در آستانه سفر گردشگران نوروزی به منطقه توجه داشته باشند و با دیوار نویسی چهره شهر را زشت نکنند.

زاده رحمانی با بیان اینکه مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هفته است، تصریح کرد: ساعت ۲۴ چهارشنبه هفته گذشته تبلیغات رسمی آغاز شد و ساعت هشت صبح پنجشنبه این هفته پایان می یابد و اول اسفند سکوت تبلیغاتی برای ورود به ایستگاه نهایی رقابت ها در روز جمعه و حضور مردم در پای صندوق های رای است.

دوم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه انتخابیه استان یزد برگزار می‌شود.