به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، با حضور فرماندار بافق و اعضای ستاد کرونای شهرستان، نشست برنامه ریزی جهت افزایش ظرفیت و سرعت تزریق واکسیناسیون شهروندان بافقی در فرمانداری بافق برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق ضمن تشکر از زحمات کادر درمان در خصوص تلاش برای واکسیناسیون شهروندان، بر به کارگیری همکاری های بین بخشی در سطح شهرستان بافق تاکید کرد و اظهار داشت: از ظرفیت و مساعدت فرمانداری، شهرداری، بسیج، هلال احمر و سایر نهادها به منظور تسریع و ظرفیت سازی برای واکسیناسیون همگانی شهروندان بافقی استفاده شود.

دکتر مهدیه کوهگرد، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بافق با اشاره به واکسیناسیون بیش از یک هزار نفر از شهروندان بافقی گفت: با شروع واکسیناسیون، گروه های هدف شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان بالای 50درصد، بیماران خاص، پاکبانان، معلولان سرای رحمت و افراد بالای 80 سال توسط پرسنل این مرکز واکسینه شده اند.

گفتنی است به منظور کاهش حضور شهروندان به مراکز درمانی بافق و رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز، مرکز درمانی سید الشهدا سپاه بافق پس از تجهیز و تکمیل به عنوان پایگاه مرجع واکسیناسیون معرفی می شود.