به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

همایش رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس در بافق برگزار شد

امام جمعه موقت تهران در همایش رزمندگان و بسیجیان شهرستان بافق گفت : رزمندگان اسلام دغدغه سعادت و رستگاری جامعه را دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و حماسه سوم خرداد، همایش رزمندگان و بسیجیان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان، فرمانده تیپ 18 الغدیر ، امام جمعه وفرماندار بافق، مسئولان استان و شهرستان و همچینین رزمندگان و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بافق در تفرجگاه آبشار بافق برگزار شد.

امام جمعه موقت تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و شهدای هشت سال دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات بیت المقدس و شهرستان بافق، گفت: ثمره رشادت ،ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمنان و استکبار در جنگ تحمیلی، اقتدار و بالندگی امت ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، رزمندگان را خالق انقلاب اسلامی نامید و شهدای انقلاب را افرادی یاد کرد که برای رویش و بالندگی شجره طیبه انقلاب، خون و جان خود را تقدیم کردند.

وی مهمترین ویژگی رزمندگان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را آراستگی به تقوا و احسان یاد کرد و گفت: رزمندگان دغدغه سعادت و رستگاری جامعه را دارند و اگر این دغدغه ها را نداشتند هرگز در جبهه های نبرد علیه ظلم حاضر نمی شدند.

امام جمعه موقت تهران در پایان سخنان خود به مشکلات و سختی های اقتصادی جامعه اشاره و ابراز امیداوری کرد: امیدواریم با استقامت و صبر مردم بر مشکلات غلبه کنیم و مسئولان نظام بویژه قوای سه گانه خواهانیم از تمام ظرفیت خود برای کاهش مشکلات اقتصادی استفاده کنند.

گفتنی است اجرای سرود، بیان خاطرات جنگ تحمیلی، برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و مداحی از دیگر برنامه های این همایش بود.