به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ، فرماندار بافق در پیامی ضمن گرامیداشت و تبریک، این روز را فرصتی برشمرد تا نقش و جایگاه روابط عمومی بعنوان یک حرفه و هنر مهم مورد بازخوانی و توجه ویژه قرار گیرد.

در پیام سید مهدی طلائی مقدم آمده است:

 

بنام خداوند بخشنده مهربان

 

روابط عمومی ها نباید توجیه گر سیاست غلط باشند، بلکه باید در پاسخگویی به مردم و در برقراری ارتباط با آنها صداقت را اصل قرار دهند.                  (مقام معظم رهبری)

 

امروزه روابط عمومی ها به عنوان قلب تپنده سازمان و عنصری قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمانها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می کنند و نقش روابط عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان بر هیچکس پوشیده نیست.

اکنون می دانیم دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و ارتباطات زیر بنا و عامل اساسی محرک توسعه به شمار می رود و زمینه برنامه ریزی های موفقیت آمیز را در راستای تحقق اقتدار سازمان و هدف های مدیریتی را فراهم می سازد و این مهم زمانی نتیجه می دهد که مدیران و کارشناسان روابط عمومی، همچون آینه ای شفاف صداقت را محور فعاليت خود قرار دهند و نباید توجیه گر سیاست غلط مدیران و عملکرد سازمان خود باشند.

اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط‌ عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و براین باورم مدیران و کارشناسان روابط عمومی خطه نخل و آهن و آفتاب می تواند با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و ارتباطات موثر شهرستان بافق را به بستری ایمن در راستای سرمایه گذاری ، رشد و توسعه و مراودات بین المللی تبدیل نمایند و زمینه سربلندی ملی را فراهم آورد.

 

سید مهدی طلائی مقدم- فرماندار شهرستان بافق