پیام سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

سرپرست فرمانداری بافق در پیامی، فرارسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان بافق بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق در پیامی، فرارسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان بافق بالاخص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفت.

در پیام " ابوالقاسم دهقان" آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بیست و دوم اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست. شهدایی که برای اعتلای نظام اسلامی با مجاهدت و فداکاری هایشان تمام قد به میدان آمدند و همچون‌ ستاره هایی پرفروغ راه عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند.

به حق، شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ما هستند و به برکت مجاهدت های شهدا ایران امروز مستقل شده و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

امروز جامعه بویژه نسل جوان ما بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان و شهادت است. مکتبی که درس ها و پیام های زیادی دارد که مهمترین آنها تبعیت از ولایت و حفظ وحدت جامعه است و باید برای رشد و پیشرفت نسل جوان مکتب شهدا بخصوص مکتب شهید سلیمانی بازخوانی شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت فراررسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمت خانواده معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و کارکنان خدوم و پرتلاش بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان بافق تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

ابوالقاسم دهقان

سرپرست فرمانداری بافق​​​​​​​