پیام فرماندار بافق در پی شهادت جانباز سرافراز سید محمدحسینی

فرماندار بافق در پیامی، شهادت آزاده و جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس «سیدمحمدحسینی فهرجی» را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، متن پیام ابوالقاسم دهقان به این شرح است:

باسمه تعالی

وَ لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

 جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد می باشند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت ، عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد .

عروج ملکوتی آزاده سرافراز و جانباز صبور و فقید این دیار سید محمدحسینی فهرجی پس از سالها تحمل آلام ناشی از جراحت و جانبازی دوران دفاع مقدس، موجب تألم و تاثر فراوان شد. جانباز سرافرازمان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه و جهاد و با آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سالها درد و رنج دوران جانبازی، در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت، این پهلوان عرصه شکیبایی و اسوه‌ استقامت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم آن شهید والامقام، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران، دوستان و آشنایان بویژه مردم شهید پرور و ولایی شهرستان بافق تبریک و تسلیت عرض نموده؛ برای روح بلند آن شهید والامقام رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.​​​​​​​