پیام مشترک فرماندار و بخشدار مرکزی بافق به مناسبت روز ملی شهرداری و دهیاری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان و محمد رحیمی پور بخشدار مرکزی بافق در پیامی مشترک، چهاردهم تیرماه روز ملی شهرداری و دهیاری ها را گرامی داشتند.

در متن پیام آمده است:

شهرداری ها و دهیاری ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد و بالندگی و توسعه سکونتگاه های شهری و روستایی دارند.

شهرداران و‌ دهیاران نقش اساسی را در توسعه پایدار مناطق شهری‌ و روستایی بعهده داشته و بعنوان بازوان اجرایی شوراها، پیوندی زیبا از مشارکت مردم و دولت، در میدان عمل برای توسعه پایدار و متوازن در روستاها را رقم می زنند.

آنچه قابل تقدیر است تلاش بی منت شهردار بافق و دهیاران بخش مرکزی بافق به عنوان نمایندگان  و خادمین مردم در شهر و روستاهاست که با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و  ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت چهاردهم تیرماه روز شهرداری و دهیاری و تبریک این روز و مناسبت مهم، از شهردار بافق و دهیاران سختکوش و تلاشگران عرصه سازندگی بخش مرکزی بافق تقدير و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال توفيقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتي را براي ایشان و خانواده های محترمشان مسالت داریم.