پیام مشترک قدردانی امام جمعه و فرماندار بافق از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

امام جمعه و فرماندار بافق با صدور  پیامی از حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم ولایی و انقلابی دارالشجاعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان فهیم و بصیر بافق تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عباس حسینی امام جمعه شهرستان و ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان با صدور پیامی از حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم ولایی و انقلابی دارالشجاعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان فهیم و بصیر بافق تقدیر و تشکر کردند.

در متن اطلاعیه آماده است:

حمد و سپاس خداوند متعال را که فرزندان دیار آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی (رضوان الله تعالی علیه) بار دیگر با بصیرت و هوشمندی خویش، حماسه ای بزرگ در یوم الله ۱۳ آبان خلق نموده و برگ زرین دیگری بر صفحه کتاب دارالشجاعه ثبت کردند.

بی شک حضور همراه با اتحاد، وفاق و یکپارچگی شما عزیزان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان علاوه بر تجدید پیمان مجدد با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و پیروی از فرامین رهبر فرزانه و دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت امام‌ خامنه‌ای (مدظله العالی) ، سربلندی ایران عزیز و نابودی آمریکای جنایتکار و شجره خبیثه استکبار را در پی خواهد داشت و امیدواریم این حضور شما تا نابودی غده سرطانی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل، ادامه داشته باشد و پشتیبان و حامی مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی باشید که یقین داریم اینگونه خواهید بود.

به پاس قدردانی از حضور حماسی و با بصیرت شما مردم فهیم، بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، لازم می دانیم از حضور یکایک مردم شریف و آگاه شهرستان بافق بویژه نوجوانان و جوانان بصیر و فهیم دارالشجاعه، دانش آموزان و دانشجویان، مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی، گروه‌های مختلف مردمی، نهادها و دستگاهای اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، کارگران، بسیجیان و اصحاب محترم رسانه که در این حماسه بزرگ انقلابی و مردمی نقش آفرینی کردند، تقدیر و تشکر نماییم.

خدای متعال را از این بابت شاکریم و از اینکه خدمتگذار چنین مردم ولایتمدار و انقلابی هستیم بر خود می بالیم و بر این حضور حماسی و شورانگیز، جبهه شکر بر آستان الهی می سائیم.

توفیقات روزافزون شما مردم عزیز و اعتلا و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت داریم.

پاینده و ماندگار باشید.​​​​​​​