پیشرفت پروژه بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بافق بررسی شد

فرماندار شهرستان بافق، از پروژه در حال ساخت بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و پیشرفت آن را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ «ابوالقاسم دهقان» فرماندار شهرستان بافق از بدو مسئولیت تاکنون بصورت هفتگی از پروژه در حال ساخت بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان بازدید کرده و میزان پیشرفت این پروژه را مورد بررسی و طی جلسات مکرر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان تسریع و تکمیل این پروژه را مورد تاکید قرار داده است.

پیمانکار این پروژه در گفتگو با فرماندار بافق گفت: عملیات ساخت این پروژه پیشرفت خیلی خوب و قابل ملاحظه ای طی ماه های اخیر داشته و از سرعت اجرای بالایی برخوردار است.

فرماندار بافق طی بازدید روز گذشته گفت: در حال حاضر کار ابنیه ساختمان ،تاسیسات و برق ،گچکاری، آسانسورها، اجرای سقف کاذب، سنگ پله ها، کاشی کاریها، کف و بدنه و ... در تمام چهار طبقه ساختمان اکثرا اجرا و بعضا در مراحل نهایی قرار گرفته است.

وی اشاره کرد: با تزریق بودجه و اعتبار از ناحیه مدیران ذیربط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و همیاری و همراهی مدیران شرکت ها ‌و معادن بافق بویژه تداوم مشارکت در خور تقدیر سنگ آهن مرکزی بافق ،بزودی شاهد بهره برداری این مجموعه بزرگ درمانی باشیم.

ابوالقاسم دهقان تاکید کرد: به فضل الهی با تخصیص و اعتبارات ویژه، می توان فضاهای تخصصی ساختمان جدید بیمارستان از جمله، درمانگاه، اتاق عمل، رادیولوژی، جراحی، بخش دیالیز، ایزوله، آزمایشگاه، داروخانه و سایر ریز فضاهای ضروری و‌ مورد درخواست زیاد مردم بافق شامل: بخشهای اورژانس، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، سی سی یو، آی سی یو و خدمات پاراکلینیکی بطور همزمان نیز اجرا و محقق گردد و بدنبال آن حسب قول دکتر هاشمی باجگانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان عملا وارد نصب تجهیزات پزشکی شویم.

پیگیری های مکرر و مجدانه استاندار یزد از استان و تهران، برقراری ارتباط و تشکیل جلسات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر بهداشت و معاونین ایشان و پیگیری های  شایسته مسئولین دفترشان ،امام جمعه و اعضای شورای شهر بافق و علی الخصوص رئیس بیمارستان ولی عصر و همکارانشان و نیز خدمتگزاران فرمانداری و فعالین اجتماعی، در اقدامات اخیر و تسریع در روند اجرایی این پروژه بسیار مؤثر واقع شده و قابل تقدیر می باشد.

فرماندار بافق در پایان از حضور و بازدید منظم و هفتگی عوامل و کارشناسان فنی و ‌عمرانی دانشگاه علوم پزشکی از این پروژه  نیز تشکر و قدردانی نمود.