سرپرست فرمانداری بافق:

کارگروه توسعه به عنوان یک ائتلاف همدل و هم صدا، پیگیر مطالبات به حق مردم بافق است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، معاون برنامه ریزی فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

نماینده مردم شریف بافق در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری مداوم جلسات کارگروه توسعه و عمران بافق را هماهنگی بین مسئولان و سایر بخش های شهرستان برای رسیدن به بافقی آباد و توسعه یافته در حوزه های مختلف برشمرد.

محمدرضا صباغیان، افزود: برای رسیدن به اهداف کارگروه می بایست به صورت جمعی و با برنامه حرکت کرد، ولی اگر مسئول یا بخشی بخواهد تک روی کند و به تنهایی پیش برود دستاوردی حاصل نخواهد شد.

به گفته صباغیان، طی سال های اخیر در کارگروه توسعه و عمران شهرستان با همفکری صاحب نظران و نخبگان اولویت های توسعه ای شهر مشخص شده و در قالب کارگروه هایی با مسئولین مرتبط به صورت همزمان و هفتگی پیگیری می شود.

ابوالقاسم دهقان سرپرست فرمانداری بافق در ادامه ضمن تشکر از اعضای کارگروه و پیگیری مطالبات به حق مردم گفت: همه گروه ها و تشکل ها باید ائتلاف کنند و با مرکزیت کارگروه توسعه، همدل و هم صدا برای پیشرفت بافق گام برداشته شود.

گفتنی است، تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی، احداث فرودگاه، دوبانده کردن محور بافق- نوق، کمربندی جنوبی شهر، باند دوم محور بافق- کوشک - بهاباد، احداث صنایع و کارخانجات جوار معدنی، احداث پهنه ریلی، ایجاد پهنه پرورش شتر و مرکز تولید ماهی تیلاپیا، تکمیل مدارس خیری، احداث مرکز آموزشی فراجا و ... از جمله برنامه ها و اولویت هایی است که در کارگروه توسعه و عمران شهرستان بافق پیگیری و بررسی می شود.