پیام تبریک فرماندار خاتم به مناسبت آغاز هفته بسیج

✍"جواد میربهبودی" فرماندار شهرستان خاتم با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان خاتم  تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم"
بسیج یعنی نیروی کارآمدکشور برای همه میدان ها (مقام معظم رهبری)
🔹️هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته وفرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار بسیج وبیعتی با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی) است.  
🔹️ امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری  و ایثار، مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم. هر جا کار بسیجی و عمل انقلابی بوده، بسیج با کمترین هزینه و عملکرد بسیار ورود پیدا کرده و امروز این نهاد انقلابی در کنار مردم در مقابله با بیماری منحوس کرونا همچنان ایثارگری می‌کند.
🔹️اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریا دل ایران اسلامی بویژه خواهران و برادران بسیجی شهرستان خاتم  تبریک عرض نموده و در ظل توجهات حضرت  ولیعصر(عج) و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توفیق روز افزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.