برگزاری اولین جلسه گروه مشارین جوان فرمانداری در سال 88
  در این جلسه جناب آقای سید ناصر امامی فرماندار محترم ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در جلسه و تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) در خصوص موضوع جلسه با اشاره به اهمیت کار در حوزه جوانان تصریح کرد که برای اوقات فراغت این قشر از عزیزان باید برنامه ریزی انجام داد تا مثمر ثمر باشد . ایشان عدم غنی سازی اوقات فراغت را یک تهدید برای قشرجوان دانستند که در صورت عدم توجه موجب رویکرد جوان به موارد غیر صحیح می شود که در نتیجه یک سری معضلات فرهنگی را نیز در پی خواهد داشت. هرکار خوبی که خواهان اجرای آن هستیم نیازمند برنامه ریزی و استفاده صحیح از وقتهاست و ما در سالی قرار داریم که به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) به نام سال اصلاح الگوی مصرف نام گزاری شده وعدم استفاده صحیح از وقت به یک ضد فرهنگ تبدیل شده و لازم است  در این خصوص فرهنگ سازی لازم صورت گیرد و رابطین جوان فرمانداری به عنوان امین مسئولین لازم است از متولیان امر اوقات فراغت کاری با برنامه ریزی بخواهیم و با دعوت از استعدادهای موجود ، برنامه ریز ی منظم در زمینه اوقات فراغت تنظیم گردد .
در ادامه فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت برگزاری انتخابات در دوره های مختلف در جمهوری اسلامی ایران ازافتخارات این انقلاب در جامع بین المللی میباشد و سه موضوع است که باید مورد توجه مشاورین جوانان قرار گیرد . در این خصوص لازم است مبلغ بوده . این موارد شامل اخلاق محوری یا خدا محوری که از اصلی ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. دوم قانون مداری است و مورد سوم و شعار محوری وزارت کشور حضور حد اکثری مردم در انتخابات است که میتواند در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف انقلاب موثر باشد .
 
در پایان جلسه کلیه اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و مقرر گردید در برنامه های آتی همایشی تحت عنوان نفش جوانان در انتخابات و اصلاح الگوی مصرف در شهرستان برگزار شود .