سوم خردادنقطه عطفي در تاريخ انقلاب و دفاع مقدس محسوب مي شود.
فرماندار در ادامه افزود وظيفه همه ما مسئولين است كه رشادتها و دلاوريهاي شهيدان و ايثارگران اين حماسه بزرگ را گرامي بداريم و امسال با عنايت به انتخابات رياست جمهوري مي بايست با برنا مه ريزي بهتر و ويژه اي در بزرگداشت اين روز بزرگ برنامه ريزي نمود لذا كليه ادارات شهرستان مي بايست در برنامه ريزيهاي بعمل آمده و با همكاري ناحيه مقاومت بسيج سپاه در گراميداشت سوم خرداد تلاش نمايند.
در ادامه اين جلسه جناب سرهنگ عطايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ضمن تسليت شهادت فقيه وارسته و عالم بزرگ حضرت حجت الاسلام بهجت و تسليت ايام فاطميه تصريح كرد فتح خرمشهر به عنوان برگ زريني در تاريخ ايثار و شهادت است كه اوج عشق به خداوند ،امام و ولايت را مي توان با تمام وجود در اين حماسه احساس كرد و همانطور كه امام راحل (ره)فرمودند خرمشهر را خدا آزاد كرد .لذا بايد در گراميداشت اين حماسه بزرگ برنامه ريزي و اقدام لازم معمول گردد.
لازم بذكر است در پايان جلسه مصوب گرديد برنامه هايي همچون بازديد از خانواده شهداءنصب پارچه ،بنرو......در سطح شهر و سردرب ادارات،پخش فيلم ، ايجاد نمايشگاه عكس،برگزاري مسابقات ورزشي و ....... در شهرستان اجرا گردد.
                                                                                                                            
                                     اکبر شمسی              
روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاتم