لزوم افزایش پوشش دوز سوم واکسیناسیون در شهرستان خاتم

اکبریان سرپرست فرمانداری خاتم در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا بر لزوم افزایش پوشش دوز سوم واکسیناسیون  در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با سویه جدید کرونا تاکید کرد.

✍به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان خاتم به ریاست اکبریان سرپرست فرمانداری خاتم و با حضور اعضا برگزار شد.  
🔸️اکبریان فرماندار خاتم  بر آمادگی مراکز برای ارائه خدمات واکسیناسیون بویژه نوبت سوم تاکید کرد و افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته، سویه جدید اُمیکرون سرعت انتقال بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت  خوبی در زمینه کنترل کرونا قرار دارد، نباید با سهل انگاری‌هایی احتمالی زمینه شیوع این سویه فراهم شود
🔸️وی با اشاره به پایین‌بودن آمار واکسیناسیون بین گروه سنی ۱۸ ساله، ادامه داد: در این زمینه بایستی اقناع‌سازی و جلب توجه جوانان برای مشارکت در امر واکسیناسیون صورت پذیرد.
🔸️رئیس شورای سلامت شهرستان ادامه داد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در زمینه مقابله با سویه جدید بیماری کرونا در کنار تکمیل روند واکسیناسیون امری ضروری است. 
🔸️سرپرست فرمانداری تاکید کرد:نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و آزمون‌های دانش آموزان، اصناف، سازمان‌ها، نهادها و صنایع باید تقویت و نظارت‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشدید شود
🔸️گفتنی است در پایان این جلسه با حضور  تیم واکسیناسیون سیار شهرستان در فرمانداری، اکبریان سرپرست فرمانداری و کارکنان این مجموعه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نمودند .