پیام تسلیت سرپرست فرمانداری خاتم به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

اکبریان سرپرست فرمانداری خاتم در پیامی فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت:

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
سالروز شهادت ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، مردم شریف شهرستان خاتم، خانواده‌های معظم شهداء و مخصوصا شهدای مظلوم مدافع حرم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. 
سالروز یوم الله شهادت عاشورایی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه تاریخی تشییع آن پیکر مطهر و همرزمانش یکی از درخشان ترین قطعه‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود که تاکنون در میان جوامع بشری بی‌نظیر و برکات آن حیات تازه‌ای به شجره طیبه امت اسلامی در سراسر منطقه و دنیای عدالت خواهان بخشید. به گونه‌ای که تا مدت‌ها در ذهن تاریخ به عنوان سمبل مقاومت، جهاد و ایثار باقی خواهد ماند و مسیر رشد، تکامل جوامع آزادی‌خواه و استکبارستیز را فراهم خواهد آورد. 
سردار شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی مجموعه‌ای از صفات و کمالات برجسته انسانی و اسلامی بود که همواره با وجود نبوغ بی‌نظیر نظامی، سرعت عمل به هنگام اخلاص، شهادت طلبی و فداکاری را در خود جمع کرده بود. 
یکی از بزرگترین خدمات آن شهید مظلوم، مبارزه با تکفیر پرورش یافته در دامان اسلام امریکایی و صهیونیسم جهانی بود که با محوریت آن بزرگوار این مهم صورت پذیرفت و با خون پاک شهدای مدافع حرم به نتیجه عالی خود رسید. 
به یقین آنچه موجب برهم خوردن نقشه پلید استکبار جهانی شد همین روحیه اخلاص، کار جهادی و فداکاری بود که در قالب "مکتب حاج قاسم" تجلی نمود و بار دیگر حق را پدیدار و باطل را منکوب کرد. 
امید است با بصیرت افزایی و زنده نگه داشتن این حرکت مقدس بتوانیم در ظهور آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در جریان گام دوم انقلاب مثمر ثمر بوده و شاهد تحول اساسی و تعالی بیش از پیش در فرایند‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی درشهرستان خاتم باشیم.