فرماندار مهریز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بیان کرد:

برآورد خسارات در مناطق سیل زده شهرستان به طور جدی و دقیق بررسی شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران مهریز به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.
دراین جلسه، پس از ارائه گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی شهرستان در مهار سیل اخیر و اعلام برآورد خسارات وارده شده، فرماندار مهریز گفت:الحمدالله شهرستان مهریز با وجود اینکه بعد از شهر یزد بیشترین میزان بارندگی را در یکی از روستاهای خود داشته است، با تلاش مدیریت ستاد بحران، دهیاران ، بسیجیان، بخش های خصوصی و آحاد مردم توانست سیل را کنترل و مهار کند.
وی با گلایه از عدم حضور برخی مدیران در صحنه افزود: انتظار می رود در شرایط بحران برای مدیریت تمام مسئولان در صحنه باشند و هیچ عذری از عدم حضورآنها پذیرفته نیست.
فرماندار مهریز گفت : تلاش مدیران حاضر در شرایط از جمله فراجا، سپاه، هلال احمر،راهداری،جهاد کشاورزی، آبفا در مدیریت بحران گذشته ستودنی است.
وی با بیان اینکه برخی مناطق سطح شهرستان در حادثه سیل اخیر دچار خسارت و آسیب شده اند افزود: کارشناسان و متولیان امر به جدی و دقیق خسارات وارده شده را بررسی تا در کوتاه ترین زمان پیگیری ها جهت جبران صورت گیرد.
دهقان بنادکی تاکید کرد: با احتمال اینکه ما مجدد دچار سامانه های بارشی شویم باید آسیب ها و نقاط ضعف سیل بندها در سطح شهرستان شناساسی و تقویت آنها فورا در دستور کار قرار گیرد.
رئیس ستاد بحران شهرستان مهریز در پایان خطاب به مدیران تصریح کرد: شرایط بحرانی فرصتی است كه ما خودمان را نشان دهیم و ببینیم كه در جهت خدمت به مردم تا چه اندازه موفق هستیم لذا همه ما برای حل مشکلات مردم باید بی واسطه و همیشه در صحنه باشیم.
لازم به ذکر است در این جلسه عملکرد مدیران در مدیریت بحران سیل اخیر بررسی شد.
همچنین فرماندار مهریز از فعالیت دهیاران، پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی که در مهار سیل و پاکسازی مناطق سیلاب زده نقش بسزایی داشته و دارند تشکر کرد.