پیگیری ها و مراودات فرا استانی فرماندار میبد

تعهد 220 میلیاردی صنعتگران میبد برای ساخت مدرسه

2023 05 11
​​​​​​نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه ساز میبد با استاندار با حضور فاطمی استاندار، نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی ،  فرماندار و کارآفرینان و صاحبان صنعت شهرستان میبد در سالن کوثر استانداری برگزار شد . فاطمی استاندار در این نشست گفت :  تکمیل و ساخت زیرساخت های مورد نیاز های آموزش و پرورش با حضور صنعتگران را درشهرستان ها آغاز کردیم . ...

گلایه فرماندار میبد از روند کندصدور پروانه نهضت ملی مسکن فرماندار میبد

2023 05 11
درجلسه شورای مسکن از روند کند صدور پروانه از سوی شهرداری گلایه کرد و گفت : انتظار داریم تا پایان اوردیبهشت پروانه پروژه 400 واحدی طرح نهضت ملی به طورکامل صادر شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ سجادی پوردرخصوص اخذ اقساط مالکیت واحد ها و قرارگرفتن این سند ها در رهن بانک تصریح کرد : اداره راه و شهرسازی و ثبت و اسناد باید دراسرع وقت نسبت به تفکیک سند...

دیدار فرماندارمیبد با مدیرکل استاندارد استان

2022 06 30
فرماندارمیبد در دیدار با مدیرکل استاندارد استان بر احداث ساختمان و آزمایشگاه استاندارد در شهرستان میبد تأکید کرد.

63 درصد اعتبارات سفر ریاست جمهوری درمیبد تحقق‌یافته است

2022 06 26
فرماندارمیبد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با اشاره به پایان سال مالی تا 31 تیرماه گفت: دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات فرصت زیادی ندارند و در صورت کمبود اعتبار و عدم توانایی در جذب و تکمیل اعتبارات با بخشداران هماهنگ شوند.

4 هزار و 168 نفر در شهرستان میبد فاقد بیمه هستند

2022 06 18
فرماندارمیبد در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با اشاره به اهمیت بیمه روستایی گفت: امروزه برای توسعه و پایداری روستاها و رفع فقر، بیمه اجتماعی یکی از سیاست‌های راهبردی است.

سرپرست فرمانداری میبد خواستار راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی درمیبد شد

2022 01 19
سرپرست فرمانداری میبد در دیدار با مدیرعامل و اعضای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان خواستار راه‌اندازی این صندوق در شهرستان میبد شد.

گزارش اهم عملکرد هشت‌ساله دولت در شهرستان میبد

2021 12 23
گزارش اهم عملکرد هشت‌ساله دولت در شهرستان میبد (از سال 1392 الی 1400).

تقدیر مدیران سه مقطع تحصیلی مدارس از فرماندارمیبد

2021 12 21
در مراسمی با حضور مدیران سه مقطع تحصیلی شهرستان میبد که در سالن طوبی برگزار شد از حسین فلاح فرماندارمیبد تجلیل به عمل آمد.

آغاز احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه در بخش مرکزی میبد

2021 12 20
با حضور فرماندارمیبد، مدیرکل نوسازی مدارس استان، مسئول دفتر امام‌جمعه، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین احداث یک باب مدرسه خیری 6 کلاسه درزیربنای هزار و یک‌صد مترمربع در روستای محمدآباد بخش مرکزی میبد آغاز شد.

افتتاح بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان درمیبد

2021 12 04
با حضور آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد، استانداریزد، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین هجدهمین و بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان به لحاظ فضای ورزشی در مجموعه مصلی آیت‌الله اعرافی میبد افتتاح شد.

آمادگی سرمایه‌گذاری شستان در منطقه ویژه اقتصادی میبد

2021 11 29
دکتر صنعتگر قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شستان در دیدار با فرماندارمیبد از سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی درزمینهٔ نیروگاه خورشیدی اعلام آمادگی کرد.

تقدیر مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور از فرماندارمیبد

2021 11 28
در پی تلاش‌های حسین فلاح فرماندارمیبد در جهت حفظ فعالان هنر صنعت زیلوبافی و رونق کسب‌وکار در این زمینه، اصغر نور اله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با ارائه لوحی از حسین فلاح فرماندارمیبد تقدیر کرد.

رایزنی‌های فرماندارمیبد در جذب تسهیلات به صنایع کوچک و اشتغال‌زا

2021 11 25
حسین فلاح فرماندارمیبد در سفر به استان قم در معیت حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه میبد با نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، برای تخصیص تسهیلات به صنایع کوچک و اشتغال‌زا رایزنی کرد.

احداث 60 آموزشگاه در قالب هر کارخانه یک مدرسه در سال‌های اخیر درمیبد

2021 11 18
حسین فلاح فرماندارمیبد آموزش‌وپرورش را یکی از محورهای توسعه شهرستان میبد در 8 سال گذشته خواند.

رایزنی‌های فرماندارمیبد برای گره‌گشایی از واحدهای صنفی و صنعتی در استان

2021 11 09
حسین فلاح فرماندارمیبد در دیدارهای جداگانه با سرپرستان بانک‌های سپه و تجارت استان مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان میبد را مطرح و برای گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها خواستار اعطای تسهیلات و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید شد.

جان گرفتن بافت‌های تاریخی میبد در سال‌های اخیر

2021 11 07
در سال‌های اخیر یکی از اولویت‌ها در شهرستان میبد توجه به میراث فرهنگی بود اقدامی که تحولات عظیمی را در این حوزه درمیبد رقم زد.

افتتاح هجدهمین سالن ورزشی میبد ظرف دو هفته آینده

2021 11 02
حسین فلاح فرماندارمیبد از افتتاح بزرگ‌ترین سالن ورزشی استان در شهرستان میبد خبر داد.

بازدید رئیس سازمان سما از محل احداث مجتمع 16 هزار متری سماء درمیبد

2021 11 01
رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی کشور از محل احداث مجتمع سماء در شهرستان میبد بازدید کرد.

بهره‌برداری از سایت تیراندازی باکمان درمیبد تا دو هفته دیگر

2021 10 30
حسین فلاح فرماندارمیبد در بازدید از روند اجرای پروژه ورزشی احداث سایت تیراندازی باکمان مجموعه ورزشی شهدا از بهره داری از این سایت تا دو هفته آینده خبر داد.

هزینه بیش از 28 میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیری در امر ورزش درمیبد

2021 10 12
حسین فلاح فرماندارمیبد در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما در شهرستان میبد گفت: تاکنون تنها در فصل ورزش بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار دولتی جذب و در اجرای زیرساخت‌های ورزشی ازجمله احداث سالن‌های ورزشی، استخر، زمین‌های چمن مصنوعی مدارس و زمین‌های فوتبال و احداث زمین‌های ورزش‌های فوتبال و والیبال ساحلی و تیراندازی باکمان هزینه شده است.