شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید

اخبار معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی

آمادگی شهرستان میبد برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان

2022 11 02
علی محمد دهقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سیزده آبان بر هماهنگی تمامی دستگاه ها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان ماه امسال تاکید کرد .

سلامت روان مهم‌تر از سلامت جسم

2022 10 18
از هیجدهم تا 24 مهرماه هفته سلامت روان نام‌گذاری شده است به همین مناسبت با حضور حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه میبد، دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان، نشستی در آموزشگاه مرحوم قاسم ضیایی روستای بیده برگزار شد.

پزشکان میبدی تجلیل شدند

2022 08 23
هم‌زمان با یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، پزشکان متخصص بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و درمانگاه تخصصی بی‌بی رضوان و درمانگاه هاشم شهرستان میبد تجلیل شدند.

استقبال مسئولین میبد از قهرمان پاراتنیس مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

2022 08 21
 مهدی معصومی قهرمان پاراتنیس در مسابقات کشورهای اسلامی که با حضور بیش از ۵۶ کشور اسلامی اخیراً در قونیه برگزار شد، بار دیگر افتخار آفرید و موفق به کسب یک مدال برنز در انفرادی (مقام سوم) و یک مدال نقره (مقام دوم) در رقابت‌های تیمی شد.
آیت‌الله اعرافی:

اولویت‌های تعیین‌شده در حوزه شهرداری و شورا تحقق یابد

2022 08 09
آیت‌الله اعرافی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد که سجادی پور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد هم حضور داشتند؛ از انسجام و همدلی آن‌ها در انجام امور شهر قدردانی کرد.

معرفی سرپرست جدید جهاد کشاورزی میبد

2022 08 02
در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مدیر، معاونین و کارشناسان و نماینده ولی‌فقیه جهاد کشاورزی استان، و جمعی از مدیران ادارات، از زحمات حسن زارع قدردانی و کاظم مسروری فر به‌عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان میبد معرفی شد..

رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد

2022 07 09
در نشستی با حضور سجادی پور فرماندارمیبد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولین از خدمات یحیی کارگر قدردانی و نادر انصاری نیا به‌عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد.
فرماندارمیبد:

همدلی و هم‌افزایی در اجرای پروژه‌ها بین شورا و شهرداری مشهود است

2022 07 09
سجادی پور فرماندارمیبد با حضور در شهرداری روز شهرداری و دهیاری را به بهارستانی شهردارمیبد و اعضای شورای ششم تبریک گفت.

آشنایی اعضای شوراهای شهرستان میبد با نحوه نگارش صورت‌جلسات

2022 06 28
در جلسه‌ای 2 ساعته آموزشی و توجیهی که به همت بخشداری مرکزی میبد برگزار شد؛ اعضای شوراهای سه بخش ندوشن، بفروئیه و مرکزی شهرستان میبد با نحوه نگارش و رعایت شرایط شکلی و ماهوی صورت‌جلسات آشنا شدند.

تقدیر از 20 بهره‌بردار نمونه بخش کشاورزی درمیبد

2022 06 26
با حضور شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج و کشاورزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، از 20 نفراز بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی در شهرستان میبد در سال 1400 تقدیر شد.

شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

2022 06 18
با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، بخشدار بفروئیه از زحمات علی بلیانی قدردانی و سید مهدی طباطبائی به‌عنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

برگزاری دوره داوری درجه 3 ورزش‌های بومی محلی برای اولین بار درمیبد

2022 06 15
 دوره داوری درجه سه ورزش‌های بومی محلی برای نخستین بار در سالن ورزشی شهیدیه شهرستان میبد برگزار شد.

معرفی معاون سیاسی و بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد

2022 05 26
در مراسمی با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین ادارات، از زحمات رسول نصیری و محمدجواد احمدی قدردانی و در احکامی جداگانه علی‌محمد دهقانی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و عرفان کریم بیکی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد معرفی شدند.

تشدید نظارت بر اصناف در اوج حضور مسافران نوروزی درمیبد

2022 03 25
رسول نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اظهار تأسف از وضعیت نامناسب فعالیت نانوایی در سطح شهر گفت: امشب که از بیش از هشت واحد نانوایی بازدید کردیم شرایط بسیار نامناسب بود.

پیاده‌روها و مسیرهای عمومی میبد برای تردد مناسب نیست

2022 02 09
در راستای رفع سد معبر جلسه ستاد هماهنگی و پی گیری مناسب‌سازی شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی و اعضای این ستاد در فرمانداری میبد برگزار شد.

اهداء گل و پرچم به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت

2022 02 08
هم‌زمان با دهه مبارک فجر، حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور دریکی از واحدهای صنعتی در شهرستان میبد، با اهداء شاخه گل و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت، آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس و حرم ولایت

2022 02 08
به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاد کشاورزی، با حضور در منزل خانواده شهیدان، محمدرضا سلیمی پور ندوشن، سید مهدی امامی میبدی و شهیده صدیقه پهلوان شمسی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل کردند.

زنگ انقلاب درمیبد به صدا درآمد

2022 02 01
هم‌زمان با سراسر کشور و در 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور سرپرست فرمانداری میبد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی همه دانش آموزان مدارس، زنگ انقلاب در مدرسه حاجتی شهرستان میبد نواخته شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا درمیبد

2022 01 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد صبح امروز به همراه رئیس اداره بهزیستی با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان کمال جعفریان فیروزآبادی، شهید مجید آقایی و شهید حسین دهقانی فیروزآبادی از صبر و پایداری پدر و مادران این شهدا تجلیل و از آن‌ها دلجویی کردند.

برپایی نمایشگاه فراق یار درمیبد

2022 01 04
نمایشگاه فراق یار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در فرهنگسرای میبد واقع در پارک فلسطین برپا شد.

اخبار معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی

مانور زلزله ششم آذر درمیبد برگزار می‌شود

2019 11 24
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی برگزاری مانور زلزله در این شهرستان گفت: مانور زلزله ششم آذر در 10 مدرسه برگزار می‌شود.
جانشین ستاد مناسب‌سازی کشور:

41 درصد از محیط اداری درکل کشور مناسب‌سازی شده است

2019 11 09
جانشین ستاد مناسب‌سازی کشور در چهارمین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان میبد از تصویب آیین‌نامه جامع ایجاد مناسب‌سازی فضای عمومی واداری در کشور خبر داد.
معاون عمرانی فرماندارمیبد:

اصلاح 31 نقطه حادثه‌خیز درمیبد آغازشده است

2019 10 14
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام ترافیکی درمیبد گفت:31 نقطه حادثه‌خیز در شهرستان میبد شناسایی‌شده است که شهرداری اصلاح این نقاط را با 360 میلیون تومان اعتبار آغاز کرده است.

معاون عمرانی فرماندارمیبد طرح مهر را به اعضای ستاد مهر ابلاغ کرد

2019 09 25
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در جلسه‌ای طرح مهر را به اعضای این ستاد جهت انجام، ابلاغ کرد.

بیست و هفتمین سالگرد امام‌جمعه فقید میبد برگزار شد

2019 09 21
مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد امام‌جمعه فقید میبد؛ حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی (ره) با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، استانداریزد، جمعی از مقامات استان و شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد امام شهیدیه میبد برگزار شد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد:

ادارات در اجرای طرح‌های ترافیکی همکاری کنند

2019 09 15
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد گفت: برای اینکه طرح‌های ترافیکی با سرعت به سرانجام برسد ادارات شهرستان باید همکاری کنند.

طرح اشتغال‌زایی چهار روستای میبد بررسی شد

2019 07 04
با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشداران و جمعی از مسئولین طرح اشتغال‌زایی چهار روستای میبد بر اساس برنامه پنجم و ششم توسعه موردبررسی قرار گرفت.

"مهدی دهقان" به‌عنوان رئیس جدید اداره گاز میبد منصوب شد

2019 06 26
فرماندارمیبد در جلسه معارفه رئیس جدید اداره گاز شهرستان گفت: با توجه به وجود دو شهرک صنعتی و نیز رونق مطلوب بخش صنعت در میبد، تقویت مراکز گاز در این شهرستان موردعنایت باشد.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد:

کمک بلاعوض به خسارت دیدگان سیل پرداخت می‌شود

2019 06 18
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد گفت: به خسارت دیدگان سیل پس از برآورد هزینه و درج در سامانه ثبت خسارت‌های ناشی از سیل، کمک‌های بلاعوض اختصاص می‌یابد.
با حضور معاون فرماندار و بخشدار مرکزی؛

سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و 15 خرداد درمیبد برگزار شد

2019 06 04
مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم الشان و پنجاه و ششمین سالگرد قیام خونین، مردمی و درس‌آموز یوم‌الله ۱۵ خرداد سال 1342 با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و گسترده اقشار مختلف مردم در شبستان حضرت زهرا (س) مصلای بزرگ حضرت آیت‌الله اعرافی (ره) برگزار شد.

گزارش تصویری از نشست خبری فرماندارمیبد با اصحاب رسانه شهرستان

2019 05 22
فرماندارمیبد در نشست خبری به سؤالات اصحاب رسانه شهرستان پاسخ گفت.
با حضور معاون عمرانی استاندار یزد؛

از سامانه تمام الکترونیک شهرسازی شهرداری میبد رونمایی شد

2019 05 21
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در سفر به شهرستان میبد ضمن رونمایی از سامانه تمام الکترونیک شهرسازی شهرداری میبد، از پروژه‌های فاضلاب، تصفیه‌خانه، اجرای شبکه فاضلاب در شهر، پروژه‌های آموزشی و معابر شهری بازدید نمود.
فرماندارمیبد:

طرحی چشمگیر برای زیباسازی مسیر میبد به یزد دنبال شود

2019 05 21
فرماندارمیبد گفت: شهرداری، واحدهای صنعتی وادارات مرتبط و بخش خصوصی می‌توانند با همکاری هم طرح خوب و چشمگیری را برای زیباسازی و بهینه‌سازی مسیر میبد به سمت پل خورشید با ایجاد پل و زیرگذر و روگذر به سرانجام برسانند.

اقدامات عمرانی در اردوگاه بنستان و سورک پیگیری می‌شود

2019 04 27
فرماندارمیبد گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و اعتبارات اختصاص‌یافته اقدامات عمرانی مانند زیرسازی و تجهیز اردوگاه بنستان و تأمین آب شرب و برق‌رسانی برای روستاهای بخش ندوشن و همچنین مسائل مرتبط به آبخیزداری روستای سورک پیگیری می‌شود.

غرس 600 نهال در پارک بهاران میبد با حضور معاون فرماندار

2019 03 06
در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری، با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهردار شهر میبد و جمعی از مسئولین 600 نهال در پارک بزرگ بهاران میبد غرس شد.

معاون فرماندارمیبد با خانواده شهدا دیدار کرد

2019 03 06
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به دیدار خانواده‌های شهیدان مبینی، طالبی و فاضلی رفت و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل نمود.

600 اصله نهال زیتون در شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد غرس شد

2019 03 06
هم‌زمان با پانزدهم اسفند روز درختکاری معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه جمعی از مسئولین و دانش آموزان،600 اصله نهال زیتون را غرس کردند.
فرماندارمیبد:

داشتن مسئولیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی را باید قدر دانست

2019 03 03
فرماندارمیبد در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ما به برکت جمهوری اسلامی و حضور چشمگیر مردم باوجود اوضاع اقتصادی مسئولیتی را به عهده‌داریم و باید آن را قدر بدانیم.

دیدار فرماندارمیبد با خانواده شهدا

2019 02 28
فرماندارمیبد و معاون برنامه‌ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری در اکیپ‌های جداگانه به خانواده‌های شهدا رفتند و از صبر و استقامت آن‌ها تجلیل و از آن‌ها دلجویی کردند.

برگزاری نشست طرح توجیهی پرورش بوقلمون در روستاهای میبد

2019 02 21
در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار موضوع پرورش بوقلمون در روستاهای میبد موردبررسی قرار گرفت.