شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید

اخبار معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی

آغاز طرح محله محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 27 محله میبد

2021 09 12
طرح محله محور مقابله با آسیب‌های اجتماعی از محله بشنیغان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و معتمدین این منطقه آغاز شد.

راه‌اندازی مجمع مشاورین فرهنگی اجتماعی درمیبد

2021 09 11
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در نخستین نشست مجمع مشاورین فرهنگی اجتماعی شهرستان میبد گفت: ازآنجاکه استان یزد و شهرستان میبد دارای ظرفیت‌های بالای صنعتی است و برای به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید و توسعه اقتصادی و صنعتی و ایجاد اشتغال با پدیده مهاجرت مواجه هستیم؛ لذا طرح ساماندهی مهاجرت و افراد غیربومی در سال‌های قبل درمیبد عملیاتی و نتایج رضایت بخشی هم به دنبال داشت.

تقدیر از انجمن خیریه مهرورزی بانوی مهر

2021 09 11
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با حضور در انجمن خیریه مهرورزی بانوی مهر، حضرت زهرا سلام‌الله علیها از خانم غفوری مدیر و اعضای این انجمن با اهداء لوح تقدیر کردند.

تقدیر از فعالان موسسه خیریه بانوان شهرستان

2021 09 02
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با حضور در موسسه خیریه بانوان از فعالیت‌های آن‌ها در شناسایی و رسیدگی به خانواده‌های کم‌بضاعت با اهداء لوح تقدیر کرد.

کاروانسرای شاه‌عباسی در آستانه ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو

2021 07 27
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد از قرار گرفتن مجموعه کاروانسرای شاه‌عباسی شهرستان در آستانه ثبت در فهرست میراث جهانی یونسکو خبر داد و از همه مردم و مسئولان خواست برای شدن قطعیت این مکان باستانی شهر در میان آثار تاریخی جهان تلاش و همکاری کنند.

پی گیری و راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در میبد

2021 07 15
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مشخص در جهت پی گیری آموزش همراه با تحلیل دقیق آماری گفت: پی گیری و راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد از اولویت‌های فرمانداری در شهرستان میبد است.

رشد چشمگیر نرخ ازدواج در شهرستان میبد

2021 07 15
فرماندارمیبد در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان بر تأمین جهیزیه و بخشی از نیازهای اولیه زندگی، زوج‌های جوان از سوی خیرین و مؤسسات خیریه را خواستار شد.

مرکز تولید رسانه میبد از همه گروه‌های هنری بهره خواهد برد

2021 07 15
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در اولین نشست هماهنگی با هنرمندان شهرستان در راستای تعامل و همکاری با استودیو بحران و مرکز تولید رسانه گفت: این استودیو و مرکز تولید رسانه ظرفیت ارزشمند در تولید محتواهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و همه گروه‌ها در حوزه‌های مختلف می‌توانند در این مرکز ایفاء نقش کنند.
فرماندارمیبد:

با ارتباطات چهره به چهره به علاج ناهنجاری‌های اجتماعی رو بیاوریم

2021 07 13
فرماندارمیبد در دومین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی صیانت از خانواده شهرستان گفت: به‌جای فرمان صادر کردن باید با ارتباطات چهره به چهره به علاج ناهنجاری‌های اجتماعی رو بیاوریم.

بررسی طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت مهاجرت در شهرستان میبد

2021 07 06
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان میبد در هشتمین جلسه مدیریت مهاجرت به تعیین اولویت‌های شهرستان در سال جاری و نیز تأکید حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه معزز، فرماندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بر اجرای دقیق اولویت‌ها اشاره کرد و افزود؛ بحث مدیریت مهاجرت در شهرستان به‌صورت جدی در دستور کار قرارگرفته، علاوه بر به‌روزرسانی طرح ساماندهی مهاجرت، برنامه‌های عملیاتی برای اجرا در بازه زمانی کوتاه‌مدت و بلندمدت نیز پیش‌بینی‌شده است.

افتتاح آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت درمیبد

2021 07 06
با حضور سرپرست زندان‌های استان، رئیس دادگستری و دادستان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، رئیس پلیس راهور و جمعی از مسئولین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت وابسته به انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهرستان افتتاح شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای اصناف درمیبد

2021 07 01
هم‌زمان با دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به دیدار سه خانواده معظم شهدای اصناف شهرستان میبد رفته و از آن‌ها دلجویی کردند.

ساخت المان رشیدالدین میبدی در آینده نزدیک

2021 06 30
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد از ساخت المان ابوالفضل رشیدالدین میبدی خبر داد و گفت: مقبره رشیدالدین میبدی که به سلطانیه معروف بوده است و در دهه چهل براثر احداث خیابان تخریب‌شده است باید به‌عنوان شخصیت بالای علمی و فرهنگی از سوی میراث فرهنگی، پایگاه پژوهشی، شهرداری و دیگر نهادها موردتحقیق و پژوهش قرار گیرد.
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی:

کمیته محلات در راستای رصد و حل مشکلات تشکیل‌شده است

2021 06 27
دومین جلسه کمیته محلات در راستای رصد و حل مسائل و مشکلات محله شهیدیه با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین در دفتر میرمحمدی برگزار شد.

اصناف در همه صحنه‌ها حضور چشمگیر داشته است

2021 06 24
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با حضور در اتاق اصناف و دیدار با رئیس اتاق اصناف شهرستان، هفته اصناف را به وی و همکارانش تبریک گفت.

بازدید رئیس ستاد انتخابات میبد از شعبه‌های اخذ رأی

2021 06 18
رسول نصیری در ساعات پایانی انتخابات، با حضور در شعبه چهار شهید بهشتی فیروزآباد و تعدادی دیگر از شعبه‌ها از فرایند برگزاری انتخابات بازدید کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان میبد:

شهروندان تخلفات روز انتخابات را به ستاد انتخابات گزارش کنند

2021 06 17
رسول نصیری رئیس ستاد انتخابات شهرستان میبد در آستانه 28 خردادماه با دعوت از همه اقشار جامعه بر حضور گسترده پای صندوق‌های رأی گفت: به فضل الهی مردم فهیم شهرستان میبد 28 خرداد را به‌روز ماندگار در تاریخ سیاسی این شهرستان بدل خواهند کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان:

انتخابات 28 خرداد باعث آبروی نظام خواهد بود

2021 06 14
احمد ترحمی رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان میبد گفت: ما مجریان برگزاری انتخابات هستیم و مردم هستند که نتیجه انتخابات را مشخص خواهند کرد.

افتتاح شش پروژه صنعتی عمرانی آموزشی و ورزشی درمیبد

2021 06 04
با سفر استانداریزد به شهرستان میبد شش پروژه صنعتی، عمرانی، آموزشی و ورزشی افتتاح شد.

افتتاح دروازه جنوبی منتهی به شارستان میبد

2021 06 03
دروازه جنوبی منتهی به شارستان که یکی از دروازه‌های ورودی و تاریخی شهرستان میبد بود پس از مرمت و احیاء با مشارکت میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان و شهرداری با حضور نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

اخبار معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی

تصویب کلیات طرح راهبردی 5 ساله ندوشن

2022 08 30
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه طرح راهبردی 5 ساله شهر ندوشن با تبریک هفته دولت و روز کارمند، کلیات طرح راهبردی 5 ساله شهرداری ندوشن را تشریح کرد.
فرماندارمیبد:

همدلی و هم‌افزایی در اجرای پروژه‌ها بین شورا و شهرداری مشهود است

2022 07 09
سجادی پور فرماندارمیبد با حضور در شهرداری روز شهرداری و دهیاری را به بهارستانی شهردارمیبد و اعضای شورای ششم تبریک گفت.

بررسی مشکلات حمل‌ونقل برون‌شهری بخش ندوشن

2022 06 28
در جلسه‌ای با حضور سجادی پور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین مشکلات حمل‌ونقل برون‌شهری شهر ندوشن بررسی شد.

اجرای چندین طرح درمیبد به مناسبت گرامی داشت هفته محیط‌زیست

2022 06 09
هم‌زمان با هفته محیط‌زیست چندین طرح با حضور رئیس محیط‌زیست استان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد به نام شهدای محیط‌بان و محیط‌زیست نام‌گذاری شد.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز درمیبد با تأمین روشنایی و جداکننده میانی

2022 04 27
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه شورای ترافیک با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز گفت: بلوار زیتون، خیابان ولیعصر تا میدان جوان و خیابان امام، سه راه مهرجرد، بلوار راه‌آهن، بلوار 22 بهمن و قاضی میرحسین از نقاط حادثه‌خیزی است که نیازمند روشنایی، سنگ جدول، روفوژمیانی (جداکننده) و سرعت کاه پلاستیکی دارند.

بازدید معاون عمرانی فرماندار و بخشدار بفروئیه از پروژه برق‌رسانی به روستاهای فیض‌آباد، شاه تقی و بوکن نو

2022 01 29
بخشدار بفروئیه، معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره برق از پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای فیض‌آباد، شاه تقی و بوکن نو بازدید کردند.

برگزاری مانور زلزله در مدارس میبد

2021 11 30
هم‌زمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس شهرستان میبد و به‌صورت نمادین در مدرسه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

سهل‌انگاری در طرح ملی مسکن، زمین پس گرفته می‌شود

2021 10 27
محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در سفر به میبد به همراه جمعی از مسئولین از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان میبد بازدید نمود.
معاون عمرانی فرمانداری میبد:

همه دستگاه‌ها برای مدیریت بحران در فصل سرما آماده باشند

2021 10 26
فرزین خادمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه مدیریت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که با حضور کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد؛ بر هماهنگی، تعامل و آمادگی تمام دستگاه‌ها در صورت بروز حوادث طبیعی تأکید کرد.

آغاز مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری درمیبد

2021 10 13
هم‌زمان با 20 مهر روز گرامی داشت حافظ، مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد و جمعی از مسئولین در هنرستان هنرهای زیبای دخترانه شهرستان میبد آغاز شد.

برپایی نمایشگاه نبض یک رویش درمیبد

2021 10 11
نمایشگاه نبض یک رویش با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت میبد و صندوق‌های قرض‌الحسنه محلات و حوزه بسیج خدیجه کبری (س) و با حضور مسئول جهاد سازندگی سپاه استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین در هتل مهربد فیروزه میبد برگزار شد.

افتتاح مرکز تأمین پشتیبانی خوشه زیلو درمیبد

2021 10 11
با حمایت انجمن صنفی زیلوبافان و شهرک صنعتی جهان‌آباد مرکز تأمین پشتیبانی خوشه زیلو با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولین، مرکز تأمین و پشتیبانی خوشه زیلو در شهرستان میبد افتتاح شد.

جشن شور عاطفه‌ها درمیبد برگزار شد

2021 09 29
هم‌زمان با سراسر استان و با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، جشن شور عاطفه‌ها با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین به‌صورت نمادین در هنرستان رشیقی برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد:

میدان حوزه و دانشگاه در اسرع وقت آزادسازی و اصلاح شود

2021 09 02
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه شورای ترافیک با اشاره به حادثه‌خیز بودن میدان حوزه و دانشگاه در بلوار حجت‌الاسلام یحیی زاده تأکید کرد و گفت: این میدان باید در اسرع وقت آزادسازی و اصلاح شود.

بررسی اجرای طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در روستاهای میبد

2021 08 21
در جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در روستاهای شهرستان میبد کشاورزی بررسی شد.

اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مشکل آب شرب درمیبد

2021 07 12
در پی مشکل کمبود آب شرب درمیبد جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب در فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و پی گیری مناسب‌سازی میبد

2021 07 01
دبیر ستاد مناسب‌سازی شهرستان میبد در اولین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد هماهنگی و پی گیری مناسب‌سازی شهرستان میبد که با حضور خادمی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری برگزار شد گفت: مناسب‌سازی معابر در شهرستان میبد فرهنگ‌سازی و عزم جدی مسئولین همراه با پایش مداوم معابر و اماکن عمومی را می‌طلبد.

تهیه و توزیع 55 بسته کمک مؤمنانه درمیبد

2021 06 23
به مناسبت میلاد باسعادت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) و دهه کرامت مراسم جشنی در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد برگزار و 55 بسته کمک مؤمنانه به همت گروه جهادی شهید حججی در امام‌زاده خدیجه خاتون شهرستان میبد تهیه، بسته‌بندی و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.
معاون عمرانی فرمانداری میبد:

همه دستگاه‌ها نسبت به سفرهای نوروزی هماهنگ عمل کنند

2021 03 10
هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان میبد با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد و اعضای این شورا در فرمانداری برگزار شد.

طرح مشکل انشعاب ساختمان های خارج از محدوده درمیبد

2021 03 08
درجلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری میبدو جمعی از مسئولین موضوع عدم امکان واگذاری انشعابات به ساختمان های مسکونی خارج از محدوده شهر بررسی شد.