استقرار پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان درمیبد

جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «فرزین خادمی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد در این جلسه بر تبلیغات گسترده در سطح شهرستان میبد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی تأکید کرد و گفت: این روزها هم‌وطنانمان در سیستان و بلوچستان در سیل اخیر همه دارایی‌های زندگی خود را ازدست‌داده‌اند و عده زیادی از آن‌ها خسارت‌های جانی هم داشته‌اند.

فرزین خادمی گفت: همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با محوریت جمعیت هلال‌احمر تمام توان خود را با تبلیغات گسترده و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی برای جذب و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌کارگیرند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندارمیبد افزود: هم‌وطنانمان در سیستان و بلوچستان به‌شدت به اقلام مثل آب‌معدنی، پتو، حبوبات، روفرشی و کنسرویجات نیاز دارند و باید برای کاهش آلام آن‌ها در اینکه خانه و کاشانه خود را ازدست‌داده‌اند و بیشتر احشام آن‌ها تلف‌شده است و بسیاری از آن‌ها به علت عمق چهار متری سیل در سیل گرفتار و مفقودشده‌اند؛ کمک‌های خود را در کمترین زمان به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم.

گفتنی است قراراست 6 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم درمصلی آیت‌الله اعرافی و سطح شهر مستقر شود.