افتتاح آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت درمیبد

با حضور سرپرست زندان‌های استان، رئیس دادگستری و دادستان میبد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، رئیس پلیس راهور و جمعی از مسئولین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت وابسته به انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هدایت الله کلانتری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان میبد گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و زیربنای 300 مترمربع که از سوی آموزش‌وپرورش بدون اجاره در اختیار انجمن قرارگرفته است به بهره‌برداری رسید.

کلانتری افزود: برای افتتاح این آموزشگاه با هفت‌دستگاه موتورسیکلت، یک میلیارد تومان از محل خیری هزینه شده است.

وی هدف از افتتاح این آموزشگاه را کمک به خانواده‌های زندانیان عنوان کرد و گفت: انجمن حمایت از خانواده‌ها در شهرستان میبد 40 خانواده را تحت پوشش دارد و ده خانواده را هم به‌صورت موردی کمک می‌کند.

کلانتری بابیان اینکه قرار است با درآمد حاصل از این آموزشگاه، نیازهای خانواده‌های زندانیان را تأمین کنیم گفت: خیلی از خانواده‌های زندانیان بدون موکت، کولر و یخچال زندگی می‌کنند و نیاز شدید به امکانات اولیه زندگی دارند.

مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان میبد گفت: با افتتاح این آموزشگاه زمینه اشتغال ده نفر نیرو هم در شهرستان میبد فراهم‌شده است.