افتتاح شش پروژه صنعتی عمرانی آموزشی و ورزشی درمیبد

با سفر استانداریزد به شهرستان میبد شش پروژه صنعتی، عمرانی، آموزشی و ورزشی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، افتتاح یک واحد تولید کاشی و سرامیک با 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولین پروژه از این طرح‌ها بود.

واحد صنعتی که به گفته مهدی کریم زاده مدیرعامل آن در کمتر از یک سال به نتیجه رسیده است.

مهدی کریم زاده گفت: در این واحد که با یک خط تولید سالانه 3 میلیون مترمربع کاشی دیوار تولید می‌شود برای 90 نفر شغل ایجادشده است.

بعدازآن تعریض پل و اجرای روشنایی مسیر ورودی روستای مهرآباد با 20 میلیارد ریال اعتبار با همکاری بنیاد مسکن، دهیاری، بخشداری و فرمانداری به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از دو مدرسه 6 کلاسه با شش میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس هم دو پروژه آموزشی بود که در سایت مسکن مهر و روستای حسن‌آباد افتتاح شد.

آغاز عملیات عمرانی ساختمان دامپزشکی یکی دیگر از این طرح‌ها بود.

و در آخر هم هفدهمین زورخانه شهرستان میبد با 500 متر زیربنا و 700 میلیون تومان اعتبار از محل خودیاری، خیری و اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان پس از مرمت به همت مرتضی جعفری نژاد مدیر این مجموعه افتتاح شد.

طالبی استاندار در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: در جلسه فرمانداران که در شهرستان میبد داشتیم برنامه‌هایی که در چند ماه پایانی دولت داریم به فرماندار ابلاغ کردیم و هم بحث افتتاح و تکمیل پروژه‌های عمرانی و هم بحث برگزاری شکوهمند انتخابات را تشریح کردیم.

استاندار با اشاره به افتتاح یک واحد صنعتی، پروژه روشنایی و پل مهرآباد، افتتاح دو مدرسه و زورخانه و همچنین آغاز عملیات عمرانی احداث ساختمان دامپزشکی درسایت اداری شهرستان میبد گفت: امیدواریم این پروژه‌ها به توسعه و پیشرفت هرچه بهتر شهرستان میبد کمک کند.

طالبی افزود: خوشبختانه در ماه‌های پایانی دولت در شهرستان‌های مختلف با حجم بسیاری از پروژه‌هایی که در حال تکمیل و آماده‌سازی است مواجهیم که بهره‌برداری از آن‌ها آغاز می‌شود.

استاندار تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها نشان‌دهنده توجه جدی دولت به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در عین کمبود منابع و مشکلاتی است که کشور دارد.

وی گفت: اما جریان خدمت در استان یزد باقدرت تمام در حال انجام است و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم در استان یزد بتوانیم بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف را در شهرستان‌های استان به اتمام و بهره‌برداری برسانیم.