بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از میبد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداریزد و جمعی از مسئولان استان به همراه فرماندارمیبد و بخشدار ندوشن از واحدهای تولیدی و گردشگری و بافت تاریخی بخش ندوشن و یک واحد تولیدی کاشی و سرامیک شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، صبح امروز، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار،"سید کمال‌الدین نورالدینی" مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری و تعدادی از مسئولان استان به همراه "حسین فلاح" فرماندارمیبد و "سید بهروز موسوی" بخشدار ندوشن از واحدهای تولیدی "تک آور" تولیدکننده موتورسیکلت، واحد تولید نشاسته و گلوتن "هدیه" بخش ندوشن بازدید کردند.

در ادامه معاون استانداریزد و هیئت همراه از بافت تاریخی بخش ندوشن و آثار ملی "خانه کلانتری" متعلق به دوره زندیه و افشاریه، "حمام قلعه ندوشن" متعلق به دوره صفویه، ‌"منارجنبان"، "حسینیه سفلی" و "خانه بوم گردی" ندوشن بازدید کردند.

‌"علی زینی وند"‌ در این بازدیدها نیز ضمن اشاره به پتانسیل‌های شهرستان میبد و بخش ندوشن بر ضرورت توسعه این بخش با حفظ هویت تاریخی ندوشن، نگهداشت جمعیت در این منطقه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت تأکید کرد.

مسئولین در پایان از یک واحد تولید کاشی و سرامیک "کاشی کوروش" در شهرک صنعتی میبد بازدید کردند.

لازم به ذکر است معاون استانداریزد در پایان بازدید واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ضمن آشنایی با روند تولید و مشکلات این واحدهای تولیدی و صنعتی  و همچنین در جلسه بررسی مشکلات بخش ندوشن دستورات لازم را برای حل مشکلات مطرح‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر کرد.