بیست ونهمین سالگرد آیت‌الله اعرافی (ره) درمیبد برگزار شد

بیست و نهمین سالگرد آیت‌الله اعرافی (ره) با حضور استانداریزد، ائمه جمعه و مسئولین عالی‌رتبه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم قدرشناس سراسر استان درمیبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در شمار افراد نادری بود که روح مجاهدت و مبارزه درراه خدا و عدم تسلیم در مقابل ظلم و سلطه طاغوتی را در بیان و عمل خود آشکار ساخته بود.

در دوران اختناق، از چهره‌های مبارز استان به شمار می‌رفت.

در جریان انقلاب اسلامی و مبارزه مردم علیه رژیم ستم‌شاهی پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی، پیشوایی به‌تمام‌معنا بود.

 با آغاز جنگ به ترغیب جوانان در دفاع از خاک کشور رهبری کم‌نظیر در منطقه بود به‌طوری‌که باوجود سن بالا شخصاً در جبهه‌ها حضور می‌یافت.

این عالم شجاع، انقلابی، ساده‌زیست، مردمی و حامی روحانیت و امام و رهبری کسی نبود جز مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدابراهیم اعرافی رحمه‌الله علیه.

برای این عالم فرزانه که بیست‌ونه سال پیش از بین ما رفته است مراسمی با این شکوه و حضور مردم و مسئولین قدردان استان یزد و شهرستان میبد در مصلی آیت‌الله اعرافی برگزار شد.

در این مراسم استاندار، ائمه جمعه و مسئولین عالی‌رتبه نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم قدرشناس سراسر استان حضور داشتند.

اجرای سرود، سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدابراهیم پس از عمری مجاهدت درراه خدا و اسلام و انقلاب سرانجام در 28 شهریورماه سال 1371 دار فانی را وداع گفت.