تجلیل از عوامل و نویسندگان کتاب بفروئیه درگذر زمان درمیبد

هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی و با حضور بخشدار بفروئیه، اعضای شورا و شهرداری و جمعی از مردم و مسئولین، از عوامل و نویسندگان کتاب بفروئیه درگذر زمان در دانشکده علوم قرآنی تجلیل شد.

سید مصطفی موسوی از فعالان فرهنگی بفروئیه که این کتاب هم با حمایت و پشتیبانی وی گردآوری و به چاپ رسیده است گفت: کتاب بفروئیه درگذر زمان به تألیف مرتضی خاکزار بفروئی و حمیدرضا بنا بفروئی به چاپ رسید.

موسوی افزود: این کتاب در 800 صفحه و به تعداد هزار جلد به چاپ رسیده است.

وی بابیان اینکه کتاب بفروئیه درگذر زمان 9 فصل دارد افزود: در این کتاب که گردآوری اطلاعات، نگارش و چاپ آن چهار سال طول و 70 میلیون تومان هزینه در برداشته است، مختصات جغرافیایی، تاریخی، فرهنگی، اقتصادی، معرفی مشاهیر، آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری، زیرساخت‌های توسعه شهری و تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی بفروئیه تشریح و معرفی‌شده است.

موسوی بابیان اینکه امروز در بفروئیه و میبد و حتی کشور با گسست فرهنگی مواجه هستیم تصریح کرد: امروز نسل جدید در بسیاری از مقوله‌ها نسل قدیم را به شکل واقعی درک نمی‌کند و باید با تبیین فرهنگ غنی که داریم و ظرفیت‌های بالایی که در همه زمینه‌های ادبی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی داریم را به نسل‌های خود منتقل کنیم.

در پایان این مراسم از نویسندگان کتاب بفروئیه درگذر زمان، خیر کتابخانه ساز و کتابدار کتابخانه الزهراء بفروئیه با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.