تجلیل بخشدار بفروئیه از پرسنل فرماندهی انتظامی بخش بفروئیه

بخشدار بفروئیه، رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه و سرپرست شهرداری بفروئیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل فرماندهی انتظامی بخش با پرسنل این یگان انتظامی دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، آقایی بخشدار بفروئیه، زرفتن رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه و اعلم الهدی سرپرست شهرداری بفروئیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در محل فرماندهی انتظامی بخش با پرسنل این یگان انتظامی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار بخشدار بفروئیه با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه ایشان باعث استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است، افزودند: مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم زنندگان آرامش عمومی باعث ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی همسو با مدافعان سلامت به‌عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی نقش بسزایی داشته‌اند.

در ادامه آقایی بخشدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از خدمات بی‌دریغ و ارزشمند فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی به‌ویژه بخش بفروئیه تشکر و قدردانی نمودند.

 ایشان اظهار امیدواری نمودند این مجاهدان عرصه نظم و امنیت در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تداوم خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار عزت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره پیروز سربلند باشید.

در پایان به‌پاس زحمات فرماندهان انتظامی با اهداء لوح سپاس و هدایایی از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.